» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پيام تبريک رئيس اتحادیه خوار و بار و لبنیات فروشان شهرستان مبارکه به مناسبت روز ملي اصناف
شهرستان مبارکه

پيام تبريک رئيس اتحادیه خوار و بار و لبنیات فروشان شهرستان مبارکه به مناسبت روز ملي اصناف

تیر 1, 1396 2010

مجتبی ایرانپور مبارکه رئيس اتحادیه خوار و بار و لبنیات فروشان شهرستان مبارکه در پيامي روز اصناف ( اول تیر ) را به اصناف و بازاريان تبريک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اولين روز از تيرماه ،که امسال نيز تقارن آن با ماه مبارک رمضان مزين گرديده به نام روز ملي اصناف نامگذاري شده است

این روز روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی ،اجتماعی و اقتصادی این زحمتکشان عرصه کار و تلاش می باشد.

در آيين حيات بخش اسلام، كار، تلاش، كسب درآمد و روزي حلال يكي از پايه هاي جامعه فرهنگي و مكتبي محسوب شده و در رديف والاترين و بزرگترين عبادات قرار گرفته است وبر اساس آنچه در روايات اهل بيت(ع) مورد تأكيد قرار گرفته كسب و كار حلال ريشه بسياري از خلقيات و فرهنگ جامعه است.

اصناف متعهد و خدوم كشورمان به ويژه صنف خواروبارفروشان و اصناف شهرستان مبارکه در كنار پرداختن به فعاليتهاي اقتصادي و كسب و كار همواره در مسايل روز كشور و تحولات سياسي و اجتماعي و فرهنگي منطقه نقشآفريني كرده و از ديرباز با تبعيت از نهاد رهبري و مرجعيت ديني نقش بي بديل و تأثيرگذار خودرا در به ثمر رسيدن نهضتهاي مردمي در طول تاريخ اين مرز و بوم نشان داده اند، قشر زحمتكش و خدوم اصناف با برخورداري از روحيه مذهبي و پايبندي به اصول و ارزشهاي ديني كارنامه و نام درخشاني را از خود بر جاي نهاده و همراه با مولفه هاي ارزشي همچون امانت، انصاف و عدالت بوده اند.

اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متديني هستند كه با نگاه ديني به مردم و جامعه خدمت كرده و وجود همين صفات و ويژگيهاي بارز و منحصر به فرد آنان را از كسبه كشورهاي ديگر متمايز و متفاوت ساخته است.

اينجانب با گراميداشت سال اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال ،و پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام جامعه اصناف ، فرارسيدن یکم تیر ماه روز ملي اصناف را به تمامي صنوف شريف تبريک عرض نموده . موفقيت و تأييدات الهي را در راستاي خدمت به مردم عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي براي اصناف محترم خواستارم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×