» عمومی » سرگرمی » فال روز 22 اسفند 1392
سرگرمی

فال روز 22 اسفند 1392

اسفند 21, 1392 0011

فروردین:

انرژی زیادی دارید. سرعت ثابت خود را نگه دارید تا موفق شوید چیزهای زیادی را بدست اورید. موانعی که امروز با آنها مواجه می شوید بیشتر ماهیت روانی دارند. مثلا ممکن است بعلت نداشتن تجربه، نداشتن تمایل به پیروی از قوانین، بی صبری و غیره مشکلاتی داشته باشید.

اردیبهشت:

امروز همه شما مجبور نیستید که با موانع و سدهای بیرونی مواجه شوید. بسیاری از شما تنش درونی خواهید داشت که بی فایده خواهد بود. شاید درمورد امور خارجی، امور دادگاهی، روابط نزدیک و تلاش برای مقام اجرایی یا تاثیر اخلاقی روی کسی نگرانی داشته باشید.

خرداد:

نباید عجله داشته باشید که به اینده برسید. همراه با جوانب روشن، سعی کنید که مسایل منفی پشت چشم اندازها را هم ببینید. عاقل ترین و باتجربه ترین افراد شما قصد خواهید داشت تا درصورت دیدن افرادی که وارد فضای مورد علاقه شما می شوند موقعیت کنونی خود را حفظ کنید.

تیر:

طالعتان قول نمی دهد که امروز برایتان روز آرامی باشد. اگر صرفا سعی دارید که یک طوفان را آرام کنید، شاید چیزی آرامشتان را به هم بریزد. در این صورت بدون داشتن هیچ توضیح منطقی باید منتظر شرایط پر استرس باشید.

مرداد:

خلق و خویتان می تواند به طور آتشینی متعادل باشد که این می تواند به شما کمک کند در مشکلات اخیر آرامشتان را بوجود بیاورید و به دنبال مثبت اندیشی در اینده باشید.اتفاقات امروز منجر به ارتباطات خارجی، گسترش چشم انداز و ترتیب دادن مسافرت می شود.

شهریور:

اگر می خواهید کمی زمان برای استراحت داشته باشید، باید روز دیگری برای آن انتخاب کنید. امروز برای جراحی و تعهدات پر ریسک نیز روز مناسبی نیست. شرایط اطراف شما بسیار پویا است و برای پیش بینی کردن خیلی سخت است. درهرلحظه ممکن است برای وظیفه ای فراخوانده شوید.

مهر:

قطعیت شریکتان می تواند تبدیل به کله شقی استادانه با دست و دل بازی و بی صبری تبدیل شود و تغییری نکند. بسته به ماهیت روابطتان، شریکتان شاید سعی کند که برشما غلبه کند یا اینکه شما را از راه خارج کند.

آبان:

باید واقعا روی ملاحظات امنیتی تمرکز کنید، بویژه اگر وظیفه ی جدیدی پذیرفته اید. آنهایی که خودشان را در یک محیط جدید یافته اند باید بسیار مراقب باشند. شاید این شرایط خیلی به اندازه ای که اول به شما گفته شد ایده آل نباشد.

آذر:

باید با دانشی اساسی الهام پذیری و عطش خود را پشتیبانی کنید. امروز را با مطالعه موضوع (مردم، منطقه و شی) بگذرانید. در طول روز هم پیروزی های اولیه هم ناامیدی در نتیجه انتخابتان انتظارتان را می شکند.

دی:

هرکدام از شما در خطر این قرار دارید که گروگان نگرانی های خود شوید. عکس العملتان به رخدادهای اطراف ممکن است بیش از حد باشد. حداقل ها را انجام دهید. فشار بیش از حد سلامتی شما را به خطر می اندازد، و سلامتی قطعا می تواند الان به کارتان بیاید.

بهمن:

امروز حرکت و تعامل شما بیشتر می شود. بااین حال، دوستانه رفتار کردن همیشه شما را از انتقاد و بی اعتمادی حفظ نمی کند. همه ی همراهانتان با شما مودب نخواهند بود. بعضی ها سعی می کنند که تا حد ممکن از شما و دیگران اطلاعات کسب کنند و از شما سوء استفاده خواهند کرد.

اسفند:

امروز برای شما روز کارهای مستقل است. اگر موفق نشدید، وسوسه نشوید که برای خودتان احساس تاسف داشته باشید. این حالت، حالت همیشگی شماست. این ها بدین معنی نیست که شما هدف سرنوشت شده اید، این یعنی اینکه شما وقت نامناسبی را برای عمل کردن انتخاب کرده اید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×