» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

خرداد 3, 1396 1012

علی اصغر ذاکری فرماندار شهرستان مبارکه طی پیامی سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد.

بازخوانی و ترسیم روزآمد رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر  و حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان نظام میتواند الگوی مناسبی از عزت آفرینی فرزندان ایران اسلامی برای نسل های امروز انقلاب و آینده سازان کشور باشد.

براستی سوم خرداد خفتی وصف ناشدنی را به دشمنان وارد آورد و مردمی که تجهیزات مبارزاتی اندکی داشتند تنها بواسطه ی قدرت ایمان و پایداری توانستند، صحنه ای از استقامت در مسیر متعالی را به نمایش گذارند.

امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی مخالفانش ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش های متعالی خود هر لحظه آماده ی ایثار، ازخودگذشتگی و خلق حماسه ای با رنگ و بوی سوم خرداد است.

بر این باوریم که دولت تدبیر و امید در راستای هدف ارزشمند شهدا، رزمندگان و ایثارگران سوم خرداد که همانا سربلندی ایران عزیز است گام برمی دارد و در این مسیر به ایثار، ازخودگذشتگی و همراهی تمامی آنانی که دل در گروی این آب و خاک دارند، نیازمند است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان مبارکه ، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2017/04/farmandar.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×