» اخبار ایران و جهان » مردم همان ساعات اولیه اخذ رای بر سرصندوق‌ها حاضر شوند/حضور پرشور پاسخی به ادعای کذب دشمنان است
اخبار ایران و جهان

مردم همان ساعات اولیه اخذ رای بر سرصندوق‌ها حاضر شوند/حضور پرشور پاسخی به ادعای کذب دشمنان است

اردیبهشت 28, 1396 0011

سخنگوی شورای نگهبان از مردم خواست که در همان ساعات اولیه اخذ رای بر سر صندوق‌ها حضور پیدا کنند، تا ضرورتی برای تمدید ساعت رای‌گیری پیش نیاید.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که مردم در همان ساعات اولیه اخذ رای بر سر صندوق ها حضور پیدا کنند تا ضرورتی برای تمدید ساعت رای‌گیری پیش نیاید.

وی با اشاره به بررسی‌های امروز شورای نگهبان تصریح کرد: امروز آیت‌الله جنتی به منظور انجام هماهنگی‌های لازم با دفاتر استانی و هیئت‌های نظارت استان در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور پیدا کرد، تا ان‌شاءالله برای فردا آمادگی لازم وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور تمام اقشار جامعه بر سر صندوق های رای عنوان کرد: انتخابات که به تعبیر مقام معظم رهبری یک جشن ملی و موجب ارتقاء عزت ملی و استقلال ملت ایران است،جلوه‌ای از مردمسالاری اسلامی است و طبیعتا  به کارگیری حق تعیین حق سرنوشت توسط خود مردم است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قطعا مانند تمام ادوار گذشته که شاهد حضور پرشور و گسترده مردمی بودیم که با حضور خود به کشور مصونیت می بخشیدند؛  فردا هم با حضور پرشور مردم بر پای صندوق های رای مواجه خواهیم شد و ان‌شاءالله در این جشن ملی همه ما، تمام کسانی که واجد شرایط هستند، هم زن و هم مرد حضور داشته باشند چراکه  این حضور پرشور می‌تواند پاسخی به ادعای کذب دشمنان باشد.
https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2016/04/1743519-2-673x423.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×