» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » استاندار اصفهان: باغ بانوان مبارکه یکی از زیباترین باغ های بانوان استان است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

استاندار اصفهان: باغ بانوان مبارکه یکی از زیباترین باغ های بانوان استان است

اردیبهشت 21, 1396 0016

با حضور دکتر رسول زرگرپور در شهرستان مبارکه ، ۹ پروژه عمرانی ، خدماتی و فرهنگی شهرداری مبارکه با اعتباری بالغ بر۴۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دکتر رسول زرگرپور در مراسم افتتاح و بهره برداری از باغ بزرگ بانوان شهرداری مبارکه ضمن ادای احترام به ۵۷۰شهید سرافراز این شهرستان، اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و استقامت و فداکاری خانواده های آن ها است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در طول سه سال و نیم گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ هزار میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسیده است، افزود: هر روز شاهد افتتاح پروژه های بزرگ در استان هستیم.
زرگرپور افزود: این پروژه ها با مشارکت ۵۵ درصدی بخش خصوصی، ۲۵ درصدی بخش عمومی و شهرداری ها و ۲۰ درصدی بخش دولتی هستیم که با وجود محدودیت های بودجه ای صورت گرفته است.
وی اظهارداشت: این امر نشان می دهد که مدیریت در استان و شهرستان ها در جهت پیشرفت و توسعه ی استان قدم بر می دارند و نادیده گرفتن این اقدامات بی انصافی است.
رسول زرگرپور ضمن انتقاد از کسانی که دولت را ناکارآمد می دانند، گفت: مگر کارآمدی جز این حجم فعالیت است که در کشور انجام شده است و نباید دستاوردهای این دولت را که همان دستاوردهای نظام است نادیده گرفت.
استاندار اصفهان افزود: باید اقدامات صورت گرفته را با قوت و با صدای بلند اعلام کنیم و در کنار آن کاستی ها را نیز اعلام کنیم.
وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در شهرستان مبارکه، گفت: باغ بانوان مبارکه یکی از زیباترین باغ های بانوان استان است که حدود ۱۳۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.
زرگرپور به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: یک رویداد سیاسی، اجتماعی بزرگی را در این ماه شاهد خواهیم بود که از ابعاد مختلف اهمیت دارد.
وی ادامه داد: از یک طرف مردم مدیریت کلان کشور را با آرای خود رقم خواهند زد و با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز مدیریت محلی شهرها و روستاها و با انتخابات میاندوره ای مجلس نیز پنجمین کرسی سبز رنگ اصفهان مشخص خواهد شد.
استانداراصفهان با بیان اینکه انتخابات امسال هم باید همچون گذشته دارای ۴ باشد، گفت: سلامت انتخابات، وحدت بخشی و انسجام بخشی و برگزاری در امنیت و آرامش کامل از مشخصه های اصلی انتحابات خواهد بود.
استاندار اصفهان اظهارداشت: این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه سلایق مختلف در انتخابات حضور داشته باشند و مردم دلگرم به آینده باشند.
مدیر ارشد استان یادآور شد: کسانیکه این روزها پمپاژ ناامیدی در جامعه می کنند ، در واقع در جهت خلاف منویات مقام معظم رهبری و در جهت تضعیف انتخابات حرکت می کنند در حالی که مردم ما نیاز به شادی ، نشاط و امید دارند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم باید از اقدامات صورت گرفته و دستاوردهای نظام اطلاع یابند و به آینده ای روشن امیدوار باشند.
وی افزود : مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد ولی نباید دستاوردها نادیده گرفته شود .
استاندار اصفهان در پایان از همه ی مردم دعوت کرد که در ساعت ۸ صبح روز ۲۹ اردیبهشت ماه در کنار صندوق های رای حاضر شوند.
گفتنی است استاندار اصفهان ، در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید، نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز ادای احترام نمود.
همچنین با حضور استاندار اصفهان در شهرستان مبارکه ، ۹ پروژه عمرانی ، خدماتی و فرهنگی شهرداری مبارکه ، از جمله: مجموعه فرهنگی، تفریحی باغ بانوان ، پارک محله ای اباذر، احیا و مرمت فاز اول ارگ تاریخی نهچیر و…..جمعا با اعتباری بالغ بر۴۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×