» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: در سه ماهه گذشته 161پروژه با 223 میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شده است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: در سه ماهه گذشته 161پروژه با 223 میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شده است

اردیبهشت 21, 1396 0012

فرماندار شهرستان مبارکه گفت:161 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتبار 223 میلیارد تومان طی سه ماهه گذشته در شهرستان مبارکه به بهره برداری رسیده است.

علی اصغر ذاکری هم در این آیین افزود: استاندار اصفهان از سه ماه گذشته تا کنون، سه نوبت برای افتتاح پروژه های شهرستان مبارکه به این شهرستان سفر کرده است.
ذاکری گفت: 125 پروژه عمرانی شهرستان مبارکه با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر، 27 پروژه شهرداری دیزیچه با اعتبار 61 میلیارد تومان و 9 پروژه شهرداری مبارکه با اعتبار 41 میلیارد تومان از جمله این پروژه هاست که در سه ماه اخیردر شهرستان مبارکه افتتاح شده است.
وی افزود: عملیات احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای دیزیچه و زیباشهرهم این مدت شروع شده است .
ذاکری با بیان اینکه شهرستان مبارکه در زمینه صنعت، کشاورزی و حمل و نقل از جایگاه ویژه ای در استان اصفهان برخوردار است گفت:این شهرستان با 380 شرکت صنعتی فعال بیشترین تعداد صنایع استان را در خود جای داده است.
وی گفت: بجز یک صنعت که در سال گذشته با مشکل مواجه شد ، سایر صنایع شهرستان مبارکه فعال هستند و روز به روز تولیدات آنها افزایش پیدا می کند.
فرماندار مبارکه گفت: هفته گذشته هیات اجرایی، دولت و وزارت صنایع، کارگزار این شرکت را انتخاب کردند و قرارداد تولید چهار هزار تن اکریلیک با سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد شد.
وی گفت: امیدواریم با باز شدن ال سی ف تا دو ماه آینده شرکت پلی اکریل به صورت کامل تولید کند و مشکل کارگران این شرکت برطرف شود.
ذاکری افزود: هم اکنون یک هزار و 200 کارگر پلی اکریل بصورت موقت و با حکم این شرکت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و پس از راه اندازی مجدد شرکت و تولید نهایی به محل کار خود باز می گردند.
وی با اشاره به طرح آبرسانی به شهرک صنعتی مبارکه گفت: طرح آبرسانی به شهرک صنعتی مبارکه به مقدار 12 لیتر بر ثانیه پس از 6 سال توقف با همکاری خوب کشاورزان برای توسعه و رونق بیشتر به شهرک صنعتی رسید.
وی گفت: باغ بانوان یکی از انتظارهای دیرینه بانوان شهر مبارکه بود که در زیباترین محل و در کوتاهترین زمان به بهره برداری رسید.
فرماندارشهرستان مبارکه با اشار به انتخابات پیش رو گفت: مردم استان اصفهان و شهرستان مبارکه روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود رقم خواهند زد و از خدمات 38 ساله نظام اسلامی قدردانی می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×