» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه:توزیع عادلانه پروژه ها در سطح محله ها و توسعه همه جانبه شهر رویکرد شهرداری است
شهرستان مبارکه

شهردار مبارکه:توزیع عادلانه پروژه ها در سطح محله ها و توسعه همه جانبه شهر رویکرد شهرداری است

اردیبهشت 21, 1396 0112

شهردار مبارکه گفت: رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره چهارم بر مبنای توزیع عادلانه پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح محله های مختلف و توسعه همه جانبه شهر است.

محمد شرفا شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح 9 پروژه عمرانی خدماتی در شهر مبارکه افزود:پروژه های عمرانی در کلیه نقاط شهر و در سطح همه محله ها بصورت پراکنده اجرا شد و سعی شد که در هر محله بر حسب نیاز وانتظارات مردم کار انجام شود.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در پروژه های شهرداری مبارکه مورد توجه قرار گرفته است گفت: احداث بلوار سردار شهید بابایی بعنوان یکی از پروژه هایی است که با کمک نیروها و پتانسیل شهرداری، و ماشین آلات شهرداری و عمده خاکبرداری و خاکریزی آن بوسیله شهرداری انجام شد.
شهردار مبارکه با بیان اینکه احداث باغ بانوان به عنوان یکی از نیازهای بانوان در این دوره مورد توجه جدی قرار گرفت گفت: 50 درصد جمعیت شهر را بانوان تشکیل می دهند و با حضور در این مجموعه می توانند یک روز کامل خود را در کلاس های آموزشی، ورزشی و تفریحی این مجموعه سپری کنند.
شرفا با بیان اینکه در این دوره ارتباط خیلی خوبی بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان ایجاد شده است افزود: با توجه به روحیه نشاطی که در شهر مبارکه ایجاد شده در حوزه ورزش اقدامات خوبی را می توانیم انجام دهیم.
وی با اشاره به آزادسازی 12 کیلومتر اززمین های مسیر مترو مبارکه – بهارستان توسط شهرداری مبارکه افزود: بر اساس صورتجلسه اخیر کمیته راهبری مترو مقرر شد که شهرداری مبارکه آزادسازی مسیر را تا میدان دفاع مقدس انجام دهد و شرکت فولاد مبارکه در صورت نیاز مالی نسبت به پرداخت آن اقدام کند.
وی با اشاره به اقداماتی که در سه سال و نیم گذشته انجام شده گفت: استفاده از ظرفیت موجود شهر و استفاده از بخش خصوصی بر پایه همین اصول بوده است.
شهردار مبارکه با اشاره به پروژه هایی که در این دوره انجام شد گفت: پارک هشت بهشت دهنو و درچه، پارکینگ طبقاتی، میدان عاشورا محله دهنو، میدان مادر، زمین چمن مصنوعی و جاده دسترسی محله درچه، ساماندهی کلستان شهدای اسماعیل ترخان و پارک محله ای اسماعیل ترخان، میدان شهدای احمدپور، خیابان سردار طاهری ( سلمان) و خیابان شهید مدنی در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شد.
وی در ادامه افزود : جاده دسترسی و میدان شهدای قهنویه، اصلاح گذر و عقب نشینی مدرسه خوارزمی محله صادقیه، پیاده رو سازی، پارک محله ای و زمین چمن مصنوعی محله صفاییه، جاده دسترسی و پل غدیر محله سرارود ، اصلاح هندسی، زمین چمن مصنوعی و روشنایی پارک محله سجادیه و احداث سرویس های بهداشتی در چهار نقطه از سطح شهر از دیگر پروژه های انجام شده در این دوره است.
شرفا گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در ادامه پروژه های دیگری را برای اجرا در سطح شهر در دست اجرا دارد که مهمترین آنها شامل فاز اول حسینیه و میدان پیامبر اعظم (ص) ، ساماندهی گلزار شهدای محله دهنو، ادامه آزادسازی کمربندی شهر از بلوار سردار بابایی تا میدان حافظ و از گلستان شهدا تا میدان فردوسی است.
شرفا افزود: اجرای اولین مرکز خلاقیت کودکان ( رستوران بازیهای فکری کودکان) ، آماده سازی سالن مجموعه غدیر جهت پخش فیلم بصورت موقت، خیابان شهید طاهری که از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری است و تا یک ماه آینده به بهره بداری می رسند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. ناصر

    محله محمدیه جزء محلات مبارکه نیست و عملا هیچ کار عمرانی و رفاهی درآن صورت نمی گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×