» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه: اجازه نخواهیم داد نامزدهای انتخاباتی برای صعود در عرصه انتخابات کرامت دیگران را زیر سئوال ببرند.
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه: اجازه نخواهیم داد نامزدهای انتخاباتی برای صعود در عرصه انتخابات کرامت دیگران را زیر سئوال ببرند.

اردیبهشت 18, 1396 0020

علی اصغر ذاکری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات در جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان و مجموعه فرمانداری ، عنوان نمود: عوامل اجرایی برگزاری انتخابات  در شهرستان مبارکه طبق قانون به وظایف خود به نحو احسن عمل نموده اند و از لحظه ثبت نام داوطلبین تا کنون سعی شده جایگاه و حرمت کلیه افراد را حفظ شود.

ذاکری با بیان اینکه تائید صلاحیت کلیه داوطلبین انتخابات شوراها صرفا بر اساس قانون و نظر مراجع چهارگانه انجام شده است ،تصریح نمود: هدف اصلی هیات اجرایی،نظارت و کلیه دست اندرکاران در انتخابات حفظ کرامت افراد بود که من بعد حفظ و تحقق این هدف مهم به نحوه فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بستگی دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه بر لزوم حفظ کرامت افراد تاکید نمود وعنوان کرد : با نامزدهای انتخاباتی که در تبلیغات خود حرمت دیگران را حفظ نکنند و به تخریب دیگران بپرهیزند برخورد خواهد شد.

ذاکری افزود: از کلیه نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم طبق فرمایشات و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به قانون پایبند بوده و در چارچوب قانون به رقابت سالم با هم بپردازند و از تخریب یگدیگر و عملکرد مسئولین قبلی اجتناب نمایند.

وی با اشاره به عدم استفاده افراد از امکانات دولتی و بیت المال ، اضافقه کرد: افرادی که کارمند دولت هستند به هیچ عنوان از امکانات دولتی به منظور تبلیغات خود استفاده ننمایند.

رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان اظهار داشت: از کاندیداهای انتخابات شوراها انتظار داریم قانون و موازین اخلاقی را رعایت کنند و هواداران و اعضای ستادشان را نیز توجیه کنند تا در زمان قانونی تبلیغات نیز فعالیت های تبلیغاتی در فضایی آرام، امن و دوستانه در سطح شهرستان انجام شود.

فرماندار مبارکه استفاده از هر ظرفیت و فرصتی برای برگزاری انتخاباتی سالم ، بانشاط و با رعایت مر قانون را وظیفه همه افراد بیان نمود و افزود: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون توسط نامزدهای انتخاباتی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور ، قانون مند با انتخاب فرد اصلح در شهرستان باشیم.

گفتنی است در این جلسه نحوه تبلیغات در فضای مجازی، نحوه فعالیت تبلیغاتی نامزدها و … توسط  رئیس دادگستری،دادستان و رئیس هیات بازرسی شهرستان ارائه شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×