» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مبارکه: حوادث، وظایف ما را گوشزد می کند
اخبار شهرستان مبارکه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مبارکه: حوادث، وظایف ما را گوشزد می کند

اسفند 19, 1392 0011

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حوادث و وقایع زنگ هشداری است که وظایف و مسوولیت های ما را گوشزد می کند.

 به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از ایرنا ، « منصور شیشه فروش » عصر یکشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان مبارکه، گفت: این شورا وظیفه اجرایی ندارد بلکه وظیفه هماهنگی، سیاستگذاری و نظارتی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از پنج سال از تشکیل این شورا می گذرد، افزود: این شورا به ما گوشزد می کند که همیشه باید به هوش باشیم و خود و مجموعه خود را برای مقابله با حوادث آماده کنیم.

وی با اشاره به وقوع چندین زلزله در نقاط مختلف کشور در سالجاری، اظهارکرد: این حوادث و وقایع زنگ هشداری است که وظایف و مسوولیت های ما را گوشزد می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه هر حادثه ای ایجاد بحران نمی کند، تصریح کرد: هنگامی که حادثه ای اتفاق می افتد و از توان کنترل و مدیریت سیستم خارج می شود، بحران بوجود می آید.

وی با بیان اینکه شورای مدیریت بحران، وظایف حیاتی و با اهمیتی بر عهده دارد، گفت: در مدیریت بحران شرایط احتمالی وقوع حادثه در نظر گرفته می شود و برای آن برنامه ریزی می شود.

شیشه فروش با بیان اینکه هر دستگاهی باید از حیطه وظایف خود در حوزه مدیریت بحران اطلاع کافی داشته باشد، افزود: اگر دستگاهی در وقوع حادثه و بروز خسارات ناشی از آن مقصر شناخته شود و یا با عملکرد خود موجب تشدید بحران شود باید پاسخگو باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×