» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: برای ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان برنامه هایی شاد و درخور شان جوانان شهرستان برنامه ریزی شود
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: برای ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان برنامه هایی شاد و درخور شان جوانان شهرستان برنامه ریزی شود

اردیبهشت 11, 1396 0012

علی اصغر ذاکری فرماندار مبارکه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان با بیان اینکه نقش آفرینان در این نظام از انقلاب تا کنون جوانان بوده اند خاطر نشان ساخت: جوانان نیازها و خواسته هایی دارند که می طلبد همراه و همگام با نیازها و اولویت های جوانان گام برداریم و برای ایجاد امید و نشاط در این نسل تلاش نماییم.

ذاکری از اقدامات اداره میراث فرهنگی وشهرداری ها بویژه شهرداری مبارکه در جهت ثبت نوروزی شاد و به یاد ماندنی برای شهروندان عزیز تشکر نمود و افزود: با برگزاری برنامه های شاد و مفرح در تعطیلات عید نوروز شهر مبارکه به عنوان شهر برتر گردشگری در سطح استان انتخاب شد .

فرماندار مبارکه  تاکید کرد: با توجه به در پیش رو بودن ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان برنامه هایی شاد ودر خور شان جوانان شهرستان برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر کالبد شکافی و ریشه یابی مشکلات و مسائل جوانان ، عنوان کرد: در همایش بزرگداشت روز جوان از گروه های هنری شاد و سخنرانان با تجربه در راستای آموزش کسب مهارت های ارتباطی،مشکلات و آسیب های جوانان استفاده شود.

فرماندار مبارکه با اشاره به مصوبات شورای عالی جوانان از اداره ورزش و جوانان خواست: مصوباتی که در حوزه شهرستان قابلیت اجرا دارند بررسی شود و در سطح شهرستان اجرا گردد.

ذاکری با اشاره به جایگاه شهرستان در بخش  کشاورزی و زمین های تحت کشت در شهرستان، افزود : مهندسین کشاورزی و افراد متقاضی گلخانه می توانند با دریافت تسهیلات از اداره جهاد کشاورزی و بر اساس سیستم های مدرن و مکانیزه کشاورزی نسبت به راه اندازی گلخانه اقدام نمایند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مبارکه با تاکید بر عملیاتی شدن  شعار سال ، افزود: از جوانان و افرادی که در راستای شعار اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان فعالیت داشته اند تجلیل شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×