» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دیدارفرماندار شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به مناسبت روز پاسدار
شهرستان مبارکه

دیدارفرماندار شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به مناسبت روز پاسدار

اردیبهشت 10, 1396 0014

همزمان با خجسته میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار ،علی اصغر ذاکری ،فرماندار مبارکه  به همراه بخشدار مرکزی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با فرمانده و تعدادی از پرسنل سپاه پاسداران شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ذاکری در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است .
علی اصغر ذاکری اضافه  کرد: پاسداران و مجموعۀ سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند،همان­گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود .
وی افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .
ذاکری خاطر نشان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد

 وی روز پاسداررا یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین (ع) عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه عزت خود را نشان داده و با ارزش زندگی کرده است و این راه و مسیر باید هم‌چنان تداوم یابد.

رئیس شورای تامین شهرستان اذعان داشت:سپاه با این پشتوانه ی عظیم الهی و مکتبی، به اضافه ی نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و بینش فنی، امروز به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

در پایان نیز به مناسبت روز پاسدار وجانباز جمع حاضر با یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس وپرسنل سپاه مبارکه دیدار وگفتگو نمودند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×