» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فقط در شهر مبارکه انتخابات شوراهای اسلامی به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد/مبارکه نسبت به دیگر شهرستان های استان کمترین میزان ردصلاحیت را داشته است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فقط در شهر مبارکه انتخابات شوراهای اسلامی به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد/مبارکه نسبت به دیگر شهرستان های استان کمترین میزان ردصلاحیت را داشته است

اردیبهشت 6, 1396 008

علی اصغر ذاکری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه در سومین جلسه ستاد انتخابات با بیان اینکه در شهرستان مبارکه ۴۷۰ نفر در انتخابات ثبت نام نموده اندافزود: با برگزاری جلسات هیات اجرایی و بررسی های هیات نظارت خوشبختانه شهرستان مبارکه نسبت به دیگر شهرستان های استان کمترین میزان ردصلاحیت را داشته است و اکثریت کاندیداها وارد عرصه رقابت شدند.

ذاکری با اشاره به اینکه انتخابات از اواسط سال گذشته کلید خورد، افزود: ستاد انتخابات شهرستان مبارکه مطابق جدول زمان بندی ابلاغی از وزارت کشور کار خود را آغاز نموده و بحمداله تا کنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی فقط در شهر مبارکه به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد ، خاطر نشان ساخت: برای برگزاری انتخابات ۷۸ شعبه اخذ در نظر گرفته شده و کلیه زیرساختها به منظور برگزاری انتخاباتی سالم، با شکوه و مشارکت حداکثری مردم فراهم گردیده است.

وی از مسئولین کمیته ها خواست: کلیه مسائل مربوط به انتخابات را رصد نموده و در صورتی که مشکلی وجود داشت در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

ذاکری تاکید کرد : از افراد کاردان،با تجربه و مسلط به قانون انتخابات عنوان نماینده فرماندار، عضو شعبه و کاربر در روز انتخابات برای شعب اخذ رای استفاده گردد.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل تبلیغات کاندیداها در سایت فرمانداری درج گردیده است ، عنوان نمود : در صورتی که فردی زودتر از موعد مقرر، تبلیغات خود را آغاز نماید با آن برخورد و به عنوان تخلف انتخاباتی ثبت خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×