» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » ​امام جمعه مبارکه: همه باید در برابر قانون تمکین کنند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

​امام جمعه مبارکه: همه باید در برابر قانون تمکین کنند

اردیبهشت 2, 1396 109

امام جمعه مبارکه با اشاره به اعلام تایید صلاحیت کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه باید در مقابل نظر شورای نگهبان و قانون تمکین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: احترام به نظر شورای نگهبان، احترام به قانون است.
وی افزود: نامزدهای انتخابات باید خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و انتخابات را مسابقه ای برای خدمت به مردم و نه کسب مقام و منصب بدانند.
حجت الاسلام محمدی افزود:تخریب و ضایع کردن رقیبان توسط نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به دور از انصاف است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مردم برای شناخت اصلح می توانند از معتمدین کمک بگیرند گفت:مردم باید با تحقیق و بررسی به دنبال یافتن فرد اصلح باشند و نامزد اصلح کسی است که متدین و انقلابی و کارآمد باشد.
امام جمعه مبارکه شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و ملی دانست و ادامه داد : حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات همچون گذشته پاسخ مناسبی برای یاوه سرایان و بد خواهان خواهد بود.
وی انتخابات را یک آزمایش الهی و یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت : مردم خداجو و متقی به شکرانه استقرار حکومت خدایی نسبت به اینگونه رویداد بی تفاوت نبوده اند.
امام جمعه مبارکه در ادامه سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و روز ارتش و سالروز تشکیل سپاه پاسداران را نیز گرامیداشت و افزود:سپاه گام های بلندی در جهت سازندگی کشور برداشت و با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بازویی توانمند و افتخارآفرین برای اجرای طرح های بزرگ،پروژه های آبرسانی نفت و گاز ،راه و سدسازی ،بازسازی و تاسیسات اسکله ها،برق رسانی،دامپروری و کشاورزی بود.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با این فرمان تاریخی انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد، افزود: ایران اسلامی امروزه به یمن جانبازی ها و دلاورمردیهای ارتش، سپاه و بسیج مقتدر ترین کشور خاور میانه بلکه جهان است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2017/03/emam-jome-640x402-637x402.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×