» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » برخی قرار است پیشرفت ها را باور نکنند زیرا انصاف با آنها قهر کرده است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

برخی قرار است پیشرفت ها را باور نکنند زیرا انصاف با آنها قهر کرده است

فروردین 24, 1396 0017

دکتر زرگرپور: یک عده ای بی انصاف هستند و انصاف با آنها قهر کرده است به همین خاطر پیشرفت ها را باور نمی کنند و تمام موفقیت ها را انکار می کنند.

به گزارش فرمانداری مبارکه، رسول زرگرپور روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از ۲۷ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی که با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال در شهر دیزیچه افتتاح گردیدافزود: عده ای با بی انصافی خدمات دولت تدبیر و امید را نادیده می گیرند و اعلام می کنند که این دولت ناکارآمد بوده و انتظارات مردم را برآورده نکرده است.
وی اضافه کرد: متاسفانه این عده، بی انصاف هستند و چون انصاف با آنها قهر کرده است، پیشرفت ها را باور ندارند و موفقیت های به دست آمده در دولت تدبیر و امید را انکار می کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در استان اصفهان افزود: به رغم وجود همه کاستی ها و محدودیت های مختلف اقتصادی و مالی از زمان آغاز تصدی دولت یازدهم، فعالیت ها و خدمات زیادی در سطح استان اصفهان انجام شده است.
وی اولین و مهمترین دستاورد دولت یازدهم را حفظ امنیت و ایجاد آرامش در کشور دانست و گفت: این دستاورد مهم به برکت سیاست های دولت تدبیر و امید محقق شده است.
زرگرپور با اشاره به موفقیت دولت تدبیر و امید در به سر انجام رساندن مذاکرات هسته ای، گفت: گرچه در اجرای برجام آمریکایی ها بدعهدی کرده اند اما برجام دستاوردها و نتایج بسیار بزرگی داشته است که نباید آنها را نادیده گرفت.
وی تصریح کرد: برجام به عنوان یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در مذاکره با شش کشور قدرتمند جهان مطرح است و نتایج خوبی نیز در پی داشته است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برخی افراد در نقد برجام، انصاف را مورد توجه قرار نمی دهند و نتایج و دستاوردهای بزرگ برجام را نادیده می گیرند، افزود: پیش از امضای برجام، ایران با تعداد معدودی از کشورهای جهان ارتباط و تعامل داشت اما امروز روابط بین المللی کشورمان توسعه یافته و مقامات و هیات های اروپایی برای مذاکره و دیدار با مسئولان ایرانی صف کشیده اند.
وی با بیان اینکه ‘ ارتباط و تعامل اقتصادی و فرهنگی با دیگر کشورها، بستر را برای توسعه کشور فراهم می کند’ ، اضافه کرد: در پی توسعه ارتباطات بین المللی کشورمان، آمار ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان نسبت به سال ۹۲ چهار برابر افزایش یافته است.
زرگرپور در بخشی از سخنان خود با اشاره به طرح های عمرانی اجرا شده در استان اصفهان در سه سال گذشته، گفت: در سه سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۰۰ پروژه در بخش سرمایه گذاری های تولیدی، خدمات عمومی و زیربنایی با اعتباری بیش از ۱۰۵ هزار میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: سه هزار و ۴۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز سال گذشته در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
استاندار اصفهان با اشاره به افتتاح مصلا اصفهان، ورزشگاه نقش جهان و قطارشهری اصفهان گفت: در سه سال گذشته بسیاری از پروژه هایی که سابقه ۱۰ تا ۲۵ ساله داشت و به دلایل مختلف تکمیل نشده بود به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲ کیلومتر از خط قطار شهری ( مترو) اصفهان فعال است افزود: تا خرداد ۲۲ کیلومتر از خط مترو اصفهان آماده بهره برداری می شود.
استاندار اصفهان گفت: با بهره برداری از این خط جنوبی ترین نقطه شهر اصفهان( صفه) به شمالی ترین نقطه شهر اصفهان (عاشق آباد) متصل خواهد شد.
در ادامه فرماندار شهرستان مبارکه گفت: طی دو سال گذشته تا کنون تغییر و تحول بزرگی در عرصه حمل و نقل کالا و بار شهرستان مبارکه ایجاد شده است.
علی اصغر ذاکری افزود: حمل و نقل بار یکی از دغدغه های مهم مسئولان شهرستان مبارکه بود .
ذاکری با بیان اینکه پایانه بار شهرستان مبارکه بعد از پایانه بندرعباس دومین پایانه از نظر تعداد بار محسوب می شود گفت: بیش از ۴ هزار راننده بومی و تریلر، کار حمل و نقل بار شهرستان را بر عهده دارند.
وی گفت: سال ۹۴ روزانه ۱۸۰ بار از شهرستان مبارکه به سایر نقاط کشور انتقال پیدا می کرد و زمان انتظار رانندگان ۱۶ روز بود اما این آمار در سالجاری به روزانه یکهزار و ۴۴۹ بار از فولاد و ۱۴۵ بار از سیمان سپاهان افزایش پیدا کرده است.
فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه در حال حاضر میانگین انتظار و خواب رانندگان در پایانه حمل بار شهرستان به دو روز رسیده است گفت: در مدت پنج روز ۸ هزار و ۴۰۰ بار از شهرستان مبارکه به سایر نقاط کشور جابجا شده است.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام ۴۶۳ داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان گفت: ۲۴۹ نفر در حوزه شهری و ۲۱۴ نفر در ۲۶ روستای شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کردند.
ذاکری با بیان اینکه بررسی صلاحیت های داوطلبان در ۶ جلسه توسط فرمانداری شهرستان مبارکه برگزار شد، گفت: آمار تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان مبارکه نسبت به دوره گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه ۵۷.۵ درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را افراد زیر ۴۰ سال تشکیل می دهد تصریح کرد: ۲۴ درصد تعداد داوطلبان ثبت کنندگان در انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان هم از خواهران تشکیل شده است.
فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت ماه سالجاری گفت: امید به آینده باعث حضور حداکثری و گسترده مردم در عرصه انتخابات خواهد شد.
وی گفت: همزمان با دهه فجر سال گذشته ۱۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۱ میلیارد تومان در شهرستان مبارکه افتتاح شد.
ذاکری با بیان اینکه پروژه فاضلاب شهر دیزیچه و زیباشهر با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد افزود: این پروژه با مساعدت ۶۰ درصدی فولاد مبارکه و ۴۰ درصد باقیمانده نیز با تهاتر شهرداری و شورای شهر و همکاری فرمانداری شهرستان در مدت ۱۵ ماه اجرا خواهد شد.
۲۷
پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور استاندار اصفهان در شهر دیزیچه از توابع شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.
مهمترین این پروژه ها شامل احداث بلوار شهید با هنر، بلوار زاینده رود ، پل شهید اصلانی، تکمیل فاز اول و احداث فاز دوم بوستان نورالشهدا، تقاطع غیر همسطح ولایت، خیابان آیت الله مدرس، موزه مردم شناسی و خیابان نبوت با صرف هزینه۶۰۰ میلیارد ریال است.
در این سفر یکروزه زمین چمن مصنوعی فوتبال پوریای ولی دیزیچه ، زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدای وینیچه و قلعه میرزمان نیز به بهره برداری رسیدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×