» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » مبارکه جزء سه شهر برتر استان اصفهان در حوزه خدمات سفر معرفی شد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مبارکه جزء سه شهر برتر استان اصفهان در حوزه خدمات سفر معرفی شد

فروردین 20, 1396 1014

شهر مبارکه از سوی ستاد دائمی خدمات سفر استان اصفهان در کنار کلان شهر اصفهان و نائین به عنوان یکی از سه شهر برتر استان در حوزه خدمات سفر در نوروز 1396 معرفی شد.

بر اساس ارزیابی های بعمل آمده توسط ستاد دائمی خدمات سفر استان اصفهان در ایام نوروز 96خدمات مناسب و شایسته ای از سوی شهرداری مبارکه به مسافران و برنامه های فرهنگی و هنری مناسبی در ارگ تاریخی نهچیر به مسافران نوروزی و شهروندان ارائه گردید.
در طول ایام سفر و همچنین پس از آن بازرسی ها و ارزیابی عملکرد شهرهای استان در زمینه خدمات سفر از سوی استانداری اصفهان صورت گرفت که ۳ شهر اصفهان،مبارکه و نائین بعنوان شهرهای منتخب استان به ستاد مرکزی خدمات سفر کشور معرفی شدند.
انتخاب شهر مبارکه به عنوان شهر برتر در خصوص خدمات سفر نوروز 96 در راستاي اقدامات فرهنگی و هنری است که شهرداری و سازمان هاي مسئول شهر با محوريت شهرداری مبارکه عملياتي کردند.

شهر مبارکه امسال به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری مبارکه برای اولین بار با جشنواره نوروزگاه در مجموعه تاریخی ارگ نهچیر میزبان میهمانان نوروزی بود.

جشنواره فرهنگی نوروزگاه شهر مبارکه با انجام ده ها برنامه شاد و متنوع از جمله، نمایش، رادیو، مسابقات آشپزی، مسابقات بومی محلی، غرفه های صنایع دستی و ده ها برنامه شاد و متنوع دیگر از 2 تا 13 فروردین میزبان مهمانان نوروزی شهر مبارکه بود.

جشنواره نوروزگاه مجموعه تاریخی ارگ نهچیر مبارکه با ثبت حضور بیش از 60 هزار نفر در ایام جشنواره رکورد دار بیشترین استقبال شهروندان و گردشگران از یک جشنواره فرهنگی شد.
ستاد دائمی خدمات سفر استان اصفهان در پايان ایام نوروز هر سال عملكرد کلیه شهرهای استان را در حوزه خدمات سفر بررسي نموده و با ارزيابي انجام شده شهرهایی را كه وضعيت مطلوبي در شاخص هاي ارائه شده داشته باشد به عنوان شهرهای برتر معرفي مي نمايد.
امسال در هراستان 3 شهر به عنوان شهرهای برتر به ستاد مرکزی خدمات سفر معرفی و توسط همین ستاد و وزارت کشور از بین تمامی شهرهای معرفی شده 6شهر به عنوان شهر برتر معرفی خواهند شد.
مدیریت شهری ، خدمات شهری، خدمات انتظامی، بازرسی و رسیدگی به شکایات ، تعامل با سایر دستگاهها و اجرای سیاست های ابلاغی توسط ستاد مرکزی خدمات سفر از جمله ملاک های انتخاب شهر برتر است.
https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2017/03/IMGL4382.jpg
https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2017/03/IMGL4563.jpg

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2017/03/IMGL3016.jpghttps://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2017/03/IMGL4354.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×