» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » (تصاویر) دیدار نوروزی مسولین هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه باحضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

(تصاویر) دیدار نوروزی مسولین هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه باحضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس

فروردین 14, 1396 1016

همزمان با شروع سال جدید نشست مشترک عیدانه مسولین هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس درسالن اجتماعات مسجدجامع مبارکه برگزار شد.

در این دیدار ابتدا حجت الله کریمیان (مسول هیات)ضمن تبریک سال نو به ارایه برنامه های پیشنهادی سال جدید پرداخت. کریمیان در قسمتی از سخنان خود با بیان اینکه هیات رزمندگان اسلام بازوی قوی ولایت ورهبری می باشد گفت: از مهمترین وظایف هیات رزمندگان اسلام، ترویج فرهنگ ایثار و ولایتمداری در سطح جامعه است.
ایشان در قسمتی از سخنان خود گفت:دیدارمستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ثبت خاطرات ایشان جهت انتقال به نسل جوان را ازمسایلی دانست که هیات رزمندگان اسلام در این خصوص فعالیت هایی را انجام داده است.

کریمیان در پایان سخنان خود تعامل فعلی هیات و نهاد مقدس سپاه را بسیار سازنده توصیف و خواستار تعامل بیشتر دیگر سازمان ها و نهادهای شهرستان با هیات رزمندگان اسلام شد.

درادامه علیرضا اسلامی فر (مسول ستاد اجرایی هیات) ضمن تبریک سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتقال به ارایه گزارشی از اهم فعالیت های صورت گرفته هیات رزمندگان در سال ۱۳۹۵ پرداخت  در ادامه مهمانان شرکت کننده در این دیدار به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند  جلسه با گرفتن عکس یادگاری  پایان یافت.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×