» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » استاندار اصفهان:مدیریت و تدبیر فولاد مبارکه در مشارکت پروژه های عمرانی استان و شهرستان مبارکه قابل تقدیر است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

استاندار اصفهان:مدیریت و تدبیر فولاد مبارکه در مشارکت پروژه های عمرانی استان و شهرستان مبارکه قابل تقدیر است

فروردین 1, 1396 0014

همزمان با اولین روز از سال جدید استاندار اصفهان  به اتفاق فرماندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان  از پایگاه امداد ونجات  شهدای فولاد مبارکه در سه راهی مبارکه بازدید کرد.

استاندار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه اولین بازدید از ستاد نوروزی استان از این پایگاه است ، از زحمات  وخدمات رسانی سازمان هلال احمر استان وداوطلبان آن تشکر کرد وگفت:پیش بینی می شود امسال بیش از 3 میلیون مسافر نوروزی به استان اصفهان سفرکنند و ستاد استقبال از مسافران نوروزی در استان فعال شده که رزمایش نهادهای عضو آن در در ماه پایانی سال گذشته برگزار واز آمادگی خوبی برخوردار است.
زرگر خاطر نشان ساخت:با امکانات وپتانسیل های موجود در استان آمادگی استقبال از مسافران نوروزی به خوبی فراهم شده است.
استاندار اصفهان با اشاره به نقش نیروی انتظامی وهلال احمر در استقبال از مسافران نوروزی افزود:نیروی انتظامی به عنوان دستگاه تامین امنیت ورفاه مسافران در داخل وخارج از شهرها نقش موثری ایفا می کند وخوشبختانه با اضافه شدن 72 دستگاه دوربین در جاده های استان بهتر می توان مسائل امنیتی وترافیکی را کنترل نماییم.
رسول زرگرپور اضافه کرد:هلال احمر نیز به عنوان دستگاه چند وجهی با خدمات متنوع به عنوان رکن مهمی از ستاد نوروزی استان  می تواند در کاهش خسارات وخدمات رسانی به مسافران نوروزی تاثیر گذار باشد.
استاندار اصفهان از خدمات شرکت فولاد مبارکه نیز تشکر کرد وگفت:در سالهای گذشته کمک ها ومساعدتهای فولاد مبارکه به استان وشهرستان مبارکه خوب بوده که  به دلیل نبود مدیریت هزینه گاها به اسم افراد خاصی هزینه می شده که خوشبختانه با مدیریت وبصیرت مدیریت جدید فولاد مبارکه ،این هزینها ساماندهی ودر قالب برنامه وکارهای مشخص هزینه می شود که جا دارد از مدیرین شرکت فولاد مبارکه تشکر شود.
زرگر در پایان دیدار خود از  پایگاه امداد ونجات  شهدای فولاد مبارکه،از طریق فرکانس صوتی ضمن تبریک سال جدید به داوطلبان وامدادرسان هلال احمر،از زحمات انها تقدیر وتشکر کرد.
در ادامه فرماندار شهرستان به دستاوردهای دولت تدبیر وامید در بخش امداد ونجات در شهرستان اشاره کرد وگفت:در این دولت 4 پایگاه امداد ونجات احداث گردیده که 3پایگاه آن از جمله پایگاه امداد ونجات شهر کرکوند با مشارکت شهرداری کرکوند،پایگاه امداد  ونجات سه راهی زودان با مشارکت دهیاری وشورای اسلامی روستای زودان،پایگاه امداد ونجات شهدای فولاد با مشارکت فولاد مبارکه در سنوات گذشته افتتاح  وپایگاه امداد ونجات سه راهی طالخونچه با مشارکت شهرداری طالخونچه آماده بهره برداری است که امیدواریم  در اردیبهشت ماه شاهد افتتتاح آن باشیم.
ذاکری به مشارکت ومساعدتهای شرکت فولاد مبارکه در پروژه های  شهرستان اشاره واز مدیریت فولاد  مبارکه تشکر کرد وگفت:تمام مساعدتهای فولاد مبارکه به شهرستان در راستای پروژه های عمرانی هزینه شده  که می توان به پروژه هایی همچون احداث ساختمان امداد ونجات سه راهی مبارکه ،فاضلاب شهرهای مبارکه وکرکوند با 90در صد پیشرفت  وفاضلاب شهرهای دیزیچه وزیباشهر که انشالله در اردیبهشت ماه کلنگ زنی می شود اشاره کرد.
وی اضافه کرد : پرداخت قسمتی از تعهد 1میلیارد تومانی بابت احداث  حسینیه مرکزی ،احداث سالن تیراندازی نیروهای انتظامی مناطق غرب استان با مشارکت فولاد مبارکه در آینده نزدیک وتجهیز درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان شهرستان برخی از مشارکت های فولاد مبارکه به شهرستان است.
ذاکری در پایان از خدمات رسانی نیروهای هلال احمر شهرستان به مردم ومسافران نوروزی تشکر و عملکرد انها را خوب ارزیابی کرد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×