» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » ورزش شهرستان مبارکه » میلاد شریفیان ملی پوش کاتا شهرستان مبارکه: وعده‌های حمایت محقق نشد/ با هزینه شخصی به مسابقات باکو اعزام شدیم
ورزش شهرستان مبارکه

میلاد شریفیان ملی پوش کاتا شهرستان مبارکه: وعده‌های حمایت محقق نشد/ با هزینه شخصی به مسابقات باکو اعزام شدیم

اسفند 28, 1395 0016

ملی‌پوش رشته کاتا گفت: با هزینه شخصی به مسابقات باکو اعزام شدیم و وعده‌های حمایت هیچکدام محقق نشدند.

میلاد شریفیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، پیرامون مسابقات بین المللی کاراته باکو اظهار داشت: این مسابقات همه ساله در کشور روسیه و شهر باکو برگزار می‌شود و از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، ایران، گرجستان، عربستان، روسیه، اوکراین، سوییس، اسلواکی، قزاقستان و آذربایجان شرکت کردند که از هر کشور بهترین کاراته‌کاران خود را به این مسابقات اعزام کرده بودند.

ملی‌پوش رشته کاتا پیرامون حضور ایران در این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات تیم منتخب سبک شیتوریو از ایران شرکت کرده بود که از شهر اصفهان 5 نماینده داشت که توانستند 4 مدال برنز کسب کنند و از شهرستان مبارکه نیز سه نفر شرکت کننده شامل بنده، علی آقابابایی و خانم الهه چمنی حضور داشتی.

وی گفت: برای اعزام به این مسابقات هیچ حمایتی نشدیم و حتی با هزینه شخصی به روسیه سفر کردیم. وعده‌های زیادی به ما داده شد اما هیچ‌کدام عملی نشده است. امیدوارم مسئولان شهرستان مبارکه از ما ورزشکاران که برای افتخار آفرینی کشورمان تلاش می‌کنیم حمایت کنند.

به گزارش تسنیم این دوره از مسابقات طی روزهای شنبه و یکشنبه 21 و 22 اسفند ماه با حضور کشورهای ترکیه، ایران، گرجستان، عربستان، روسیه اوکراین، سوییس، اسلواکی، قزاقستان و آذربایجان درباکو پایتخت آذربایجان برگزار شد و تیم کاراته قائم (عج) شهرستان مبارکه که با سه نماینده در این مسابقات حاضر بود موفق به کسب سه مدال برنز شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×