» اخبار ایران و جهان » مراوده رهبر معظم انقلاب با احمد عزیزی
اخبار ایران و جهان

مراوده رهبر معظم انقلاب با احمد عزیزی

اسفند 16, 1395 008

در طول ۹ سال بیماری احمد عزیزی شاید هیچ‌کس به‌اندازه‌ رهبر انقلاب پیگیر و جویای احوال عزیزی نبوده باشند‌، ایشان در دیدارشان با شاعران در سال ۹۰ فرموده‌اند: «یک غصه‌ای شده در دل ما ماجرای احمد عزیزی».

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، احمد عزیزی یکی از شاعران خوش‌قریجه انقلاب اسلامی بود که مثنوی‌ها و شطحیاتش زبانزد عام و خاص بوده است. در طول 9 سال بیماری وی شاید هیچ‌کس به‌اندازه‌ رهبر انقلاب پیگیر و جویای احوال عزیزی نبوده است. ایشان در دیدارشان با شاعران در سال 90، در میانه احوالپرسی‌هایشان با شعرا، جویای حال احمد عزیزی شده فرمودند: «یک غصه‌ای شده در دل ما ماجرای احمد عزیزی» و بعد به وزیر ارشاد گفتند: تحقیق کنید و اگر لازم است اعزام بشود، کمک کنید.

و بعد از آن، در سفرشان به استان کرمانشاه نیز، به دیدار احمد عزیزی در بیمارستان رفته، از او عیادت و مهربانانه با او این‌گونه نجوا کردند: «احمد آقایِ عزیزیِ گُل! فرصت خوبی‌ست با خدا خلوت کنی. این فرصت از فرصت‌هایی‌ست که کم پیش می‌آید. با خدای متعال خلوت کن، می‌شنود حرف تو را و پاسخ می‌گوید، ان‌شاءالله. امیدواریم که خداوند متعال تفضلاتش شامل حال شما باشد و عافیت کامل به شما بدهد».

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×