» اخبار ایران و جهان » روحانی، مطهری و شریعتمداری کاندیداهای جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان برای انتخابات ۹۶
اخبار ایران و جهان

روحانی، مطهری و شریعتمداری کاندیداهای جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان برای انتخابات ۹۶

اسفند 15, 1395 0013

اسامی ۵ نامزد اصلی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده مشخص شد.

 

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، راضیه علی بخشی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران اظهار داشت: در جلسه شورای مرکزی امروز (یکشنبه 15 اسفند) جبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران، مصوب گردید تا اعلام تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست‌جمهوری و همچنین شوراها در تهران و مراکز استان‌ها، کاندیدای واحد و قطعی این جبهه رسانه‌ای نشود.

وی افزود: در جلسه گذشته این جبهه که در بهمن‌ماه تشکیل شد، اسامی 5 نفر از 16 نفر که بالاترین مقبولیت را در جامعه آماری هزار نفری داشتند، بدین ترتیب مشخص شدند که عبارتند از قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران و منتخب اول احزاب کشور 893 رای، مطهری نایب رئیس مجلس با 768 رای، روحانی رئیس‌جمهور فعلی با 587 رای، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور با 523 رای، محمد اشرفی‌اصفهانی فرزند چهارمین شهید محراب و رئیس هیئت تخلفات ریاست‌جمهوری با 485 رای.

علی‌بخشی خاطرنشان کرد: در رابطه با اسامی کاندیداهای مورد حمایت این جبهه  برای انتخاب اعضای شورای شهر تهران و مراکز استان‌ها نیز تاکنون 146 نفر در تهران و 322 نفر در مراکز استان‌ها شناسایی شده‌اند. ما همانند مجلس دهم عمل خواهیم کرد و  مقرر شد فعلاً اظهارنظر نکنیم و پس از مشخص شدن افراد واجد شرایط و تایید صلاحیت شده اظهارنظر شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×