» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: مسوولان نظام برای تحقق خواسته های رهبری تمام تلاش خود را به کار گیرند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: مسوولان نظام برای تحقق خواسته های رهبری تمام تلاش خود را به کار گیرند

اسفند 16, 1392 019

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه .حجت الاسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبری، اظهارکرد: معظم له در این دیدار بر روی مسایل فرهنگی بسیار تاکید داشتند و لازم است مسوولان ارشد نظام و مدیران میانی برای تحقق خواسته های رهبری تمام تلاش و همت خود را به کار بگیرند.
وی با بیان اینکه دستورات و توصیه های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و مسایل فرهنگی باید جدی گرفته شود؛ اظهار داشت: از روسای قوای سه گانه انتظار می رود راهکارهای عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را سریع تر ارایه و برای اجرای آنها گام های اساسی بردارند.
امام جمعه مبارکه با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب (س) ادامه داد: این روز یادآور رشادت های شیرزن کربلا در رسوا کردن تاریخی دستگاه یزید و افراشته نگهداشتن پرچم نهضت عاشورا است.
وی آن حضرت را نمونه کامل یک شخصیت انسانی و اسلامی دانست و ایشان را الگوی بارز برای بانوان جامعه اسلامی و غیر اسلامی خواند.
حجت الاسلام محمدی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، بر کوشش دولت جهت رفع مشکلات معیشتی این قشر زحمت کش تاکید کرد و گفت: انتظار داریم دولت در این رابطه رسیدگی های لازم را انجام داده و نسبت به تخصیص حقوق مکفی به پرستاران سریع تر اقدام کند.
وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز همه باید با احسان و نیکوکاری و شرکت در جشن نیکوکاری، شادی های خود را با همنوعان تقسیم کنند.
امام جمعه مبارکه با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری افزود: حفاظت و صیانت از این منابع خدادادی و فضای سبز، وظیفه تمام اقشار جامعه است

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

تعداد دیدگاهها: 1

  1. سعید

    جانا سخن از زبان ما می گویی
    پرستاران قشر زحمت کش و پرتلاشی هستند که حق و حقوقشان بخوبی رعایت نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×