» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » رئیس ستاد مدیریت بحران مبارکه: وضعیت شهرستان مبارکه در کنترل ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مطلوب است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئیس ستاد مدیریت بحران مبارکه: وضعیت شهرستان مبارکه در کنترل ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مطلوب است

اسفند 4, 1395 0011

علی اصغر ذاکری فرماندار شهرستان  در جلسه هماهنگی شورای مدیریت بحران شهرستان مبارکه با اشاره به شیوع آنفلوآنزای مرغی در کشور و جهان ،افزود: متاسفانه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان  تبدیل به یک بحران جهانی شده است .

وی از اقدامات به موقع شبکه دامپزشکی و ادارات مرتبط در خصوص جلوگیری از انتشار بحران آنفلوآنزا در شهرستان مبارکه تشکر نمود و افزود : کلیه دستگاهها و ادارات شهرستان موظفند تا رفع این بحران کلیه تجهیزات و نیروهای خود را در صورت نیاز در اختیار ستاد بحران قرار دهند.

ذاکری ادامه داد: دستگاههای ذیربط ضمن انجام بازرسی های مستمر درصورتی که با مورد مشکوکی برخوردند با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری هاو بخشداری ها نسبت به امحاء و از بین بردن دام آلوده اقدام نمایند.

رئیس ستاد مدیریت بحران مبارکه با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون در شهرستان مبارکه ویروس آنفلو آنزا کنترل شده است و پیشرفت نداشته خاطر نشان ساخت:امیدواریم با همکاری همه و اقدامات موثر دستگاهها بتوانیم این بحران را با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم

فرماندار از شهروندان عزیز خواست : در صورتی که مورد مشکوکی مشاهده نمودند فورا از طریق شماره ۱۵۱۲ به شبکه دامپزشکی گزارش دهند تا اقدامات پیشگیرانه و معدوم نمودن دام آلوده انجام گردد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز ،از دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها خواست: تا تاریخ ۱۵ اسفندماه کلیه حفاری ها انجام و ترانشه ها نیز ترمیم گردد تا انشاءاله نوروز برای همشهریان و مسافران نوروزی به بهترین ایام تبدیل گردد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×