» اخبار ایران و جهان » ۳۰ درصد رای روحانی ریزش کرده است/ دولت ترامپ بر روی تخم مرغ‌های شکسته برجام می‌رقصد
اخبار ایران و جهان

۳۰ درصد رای روحانی ریزش کرده است/ دولت ترامپ بر روی تخم مرغ‌های شکسته برجام می‌رقصد

اسفند 2, 1395 009

نماینده سابق مجلس گفت: روحانی در ۴ سال گذشته به قول‌های خود در انتخابات ۹۲ همچون مسکن مهر، یارانه، چرخیدن چرخ سانتریفیوژها و کارخانه‌ها عمل نکرده و دیگر سفره سفیدی در میان مردم ندارد به همین دلیل ۲۰ الی ۳۰ درصد رای رئیس جمهور ریزش کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، حجت‌الاسلام حمید رسایی ظهر امروز در مدرسه صدر بازار اصفهان درباره نفوذ در کشور اظهار داشت: نفوذ تنها در یک جایگاه به وجود نمی‌آید و جایگاه ولایت‌فقیه جایگاهی نفوذناپذیر است، البته در این میان سئوال پیش می‌آید که چرا نفوذ ناپذیر است، مدل نفوذ ناپذیری باید مدل ولایت‌فقیهی باشد، در دیگر کشورهای اسلامی که ولایت‌فقیه ندارند نفوذ در حکام صورت گرفته است.

وی افزود: نفوذ دلایلی مانند بی‌تقوایی و دنیا‌طلبی دارد که این مسائل در ولایت‌فقیه دیده نمی‌شود، شجاعت، مدیریت و فهم دین از مسائلی است که سبب جلوگیری از فتنه می‌شود، عدم فهم درست از دین یکی دیگر از عناصر نفوذ به شمار می‌رود، شاید برخی افراد انسان‌های دین‌داری هم باشند اما دین را درست نفهمند پس از همین نقطه لطمه می‌خورد. فهم دین در ولایت‌فقیه وجود دارد، زمانی که افراد این مسائل را رعایت نکند دچار نفوذ می‌شود پس برای اینکه نفوذ صورت نگیرد افراد باید خود را به ولایت‌فقیه نزدیک کنند.

رسایی در پاسخ به سئوالی درباره شرایط انقلابی‌گری و اینکه آیا مسئولان نظام این شرایط را دارند، بیان کرد: از ابتدای انقلاب دوگانه‌هایی درست شده و گاهی این دوگانه‌ها از بیرون هدایت شده، ابتدا جریان تندرو را از بیرون راه انداختند و پس از آن چپ و راست که همان چپ و راست معروف دنیاست را در کشور مطرح کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پس از فتنه دهه 70 و سال 88 فتنه دیگری رخ می‌دهد، افزود: فتنه همیشه در جایی رخ می‌دهد که یک رکن اصلی و اساسی در درون جریانی وجود داشته باشد، به معنای دقیق‌تر زمانی که از درون تهدید باشد مصداق فتنه می‌شود، در فتنه‌ها 3 ضلع وجود دارد که یک ضلع پر رنگ و 2 ضلع کم رنگ دارد.

وی تصریح کرد: ما باید زمانی که از دیدگاه ولی فقیه آگاه می‌شویم به تکلیف خود عمل کنیم، رهبری در انتخابات شخص تعیین نمی‌کنند بلکه شاخص تعیین می‌کنند، هرکدام از ما با بررسی شاخص‌ها ممکن است به اشخاص مختلفی برسیم، ولی در کار اجتماعی اگر یقین فردی ما با یقین اجماع تقابل پیدا کند و لازم است اکثریت به یک اجماع برسند راه حل این است که از قاعده اقناع استفاده کنیم، یعنی باید هرکدام در قانع کردن دیگری تلاش و سعی کنیم به نتیجه برسیم.

نماینده سابق مجلس همچنین در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه دولت ترامپ بر روی تخم مرغ‌های شکسته برجام می‌رقصد، گفت: روحانی در 4 سال گذشته به قول‌های خود در انتخابات 92 همچون مسکن مهر، یارانه، چرخیدن چرخ سانتریفیوژها و کارخانه‌ها عمل نکرده و دیگر سفره سفیدی در میان مردم ندارد به همین دلیل 20 الی 30 درصد رای رئیس جمهور ریزش کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×