» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » بیانیه مشترک امام جمعه، فرماندار و نماینده مبارکه به مناسبت دهه مبارک فجر
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بیانیه مشترک امام جمعه، فرماندار و نماینده مبارکه به مناسبت دهه مبارک فجر

بهمن 21, 1395 0012

 امام جمعه، فرماندار و نماینده مبارکه به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر بیانیه مشترک صادر نمودند.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دهه فجر برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود و ملّت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد. تا وقتی یک ملّت در حصار استبدادیک حکومت وابسته و فاسد و ضدّ مردم و ضدّ فرهنگ و دین قرار دارد، هیچ چیز زیبا و مطلوبی که زندگی آن‌ها را از لحاظ مادّی و معنوی اعتلاء بخشد و پیش ببرد، نمی‌تواند در بین آن‌ها پا بگیرد. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بهمن هر سال، یاد آور ورود مسرت بخش و تاریخی بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، بزرگ مرد و حقیقت جاودانه ای که با رهبری حکیمانه خویش، طومار ننگین ستمگران را در هم پیچید و آزادی و عزتمندی را برای مردان و زنان ستم ستیز ایران اسلامی به ارمغان آورد.

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ،یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد،انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

بی تردید اگر امروز مشاهده می کنیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، اهداف بلندی که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و رییس جمهور شجاع ایران اسلامی، روحانی تجلی یافته است.

بدینوسیله ضمن تبریک وتهنیت طلیعه ی سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام اله دهه فجر،از مردم آگاه ، مومن و انقلابی شهرستان مبارکه دعوت می نماید، امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضوری منسجم و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که از ساعت ۱۰ صبح ازمحل مسجد جامع مبارکه برگزار می گردد، مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان را مایوس نموده و با آرمان های مقدس امام راحل میثاقی دوباره بسته ،با حمایت قاطع خود از ولایت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشیم و ثابت کنیم که در ادامه راهمان مصمم تر خواهیم بود ،به گونه ای که تا آخرین قطره خون حافظ ارزشها ی نظام و انقلاب خود باشیم.

 

محمد جواد محمدی/ امام جمعه مبارکه

مهندس زهرا سعیدی/ نماینده مردم شهرستان مبارکه

علی اصغر ذاکری / فرماندار شهرستان مبارکه

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×