» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » بیانیه شورای هئیت های مذهبی شهرستان مبارکه جهت حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن95
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بیانیه شورای هئیت های مذهبی شهرستان مبارکه جهت حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن95

بهمن 21, 1395 0012

انقلاب اسلامی ایران که پس از طی مسیری پرفراز و نشیب در ٢٢ بهمن ماه ١٣٥٧ به پیروزی رسید نشانی است از عظمت و ظرفیت دین اسلام در تأمین آزادی ، عزت و استقلال انسان و شایستگی مردمی که در تاریخ ، صاحب افتخارات بزرگی بوده اند.
درود خداوند بر این ملت بزرگ و بنیانگذار کبیرجمهوری اسلامی ؛ حضرت امام خمینی (ره) و رهبر آزاده اش و شهدای والامقامی که چراغ پرنور این انقلاب الهی بوده اند ؛ رحمت خداوند بر دلهای پاک ایثارگران ، آزادگان ، شهدا و خانواده های سربلندشان و همه زنان و مردان آزاده ای که همواره و فداکارانه در عرصه سرنوشت خویش حضور داشته اند.
انقلاب اسلامی ایران تجلی مطالبه اساسی مردم در نفی هرگونه استبداد و خودکامگی با هر نام و نشانی بود.
انقلاب اسلامی ایران چراغ پرفروغی در شبستان همه ملتهای مظلوم و محروم عالم بود ، صدایی برخاسته از متن رسالت انبیای الهی و مردم مسلمان ایران که امروز به فریادی کوبنده و پرشتاب در ویرانی کاخ ستم و استکبار در میان همه مردم جهان تبدیل شده و خواب خوش را از آنان ربوده است.
ملت ایران باحضوردرراهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن باردیگر این پیام محوری را به جهانیان عرضه خواهد داشت که هرگزبرسر انقلاب و آزادی خود معامله نکرده وبا اتکا به قدرت لایزال خداوندی واتکا به روحیه خود باوری و برخورداری از نسل خلاق وجوانان برومند, در مسیر پیشرفت وتعالی دربرابرزیاده خواهی وعربده کشی های استکبارجهانی,,آمریکا, ذره ای از آرمانهای مقدس انقلاب که ماحصل خون پاک دهها هزارشهیدگلگون کفن می باشد,عقب نخواهد نشست.
لذا هیات مذهبی شهرستان مبارکه بعنوان سربازان ولایت ومدافعان حریم اهل بیت (ع ) همگام بادیگر آحاد مردم مبارکه و استان ولایتمدار اصفهان باحضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم االله۲۲بهمن ماه شرکت خواهدکرد.
شورای هیات های مذهبی شهرستان مبارکه از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه این شهرستان ، روحانیت معظم ، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران ، هیأتهای مذهبی و تشکلهای دینی ، بسیجیان ، دانشجویان و دانشگاهیان ؛ کارگران و همه اصناف دعوت می نماید تا ضمن بیعت مجدد با آرمانهای بلند بنیانگذار انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بار دیگر یکصدا و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه و به یاد ماندنی ٢٢ بهمن ماه شرکت نموده ، حماسه دیگری خلق نمایند و همه دشمنان و بدخواهان این ملت را از هرگونه طمع ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مأیوس نمایند.

جواد اسدی ، دبیر شورای هیات های مذهبی استان اصفهان و  مسئول هیات های مذهبی شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×