» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه به عنوان مدیر جهادی اجرایی انتخاب شد
فولاد مبارکه

دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه به عنوان مدیر جهادی اجرایی انتخاب شد

بهمن 16, 1395 0010

در مراسم نکوداشت مدیران جهادی اجرایی جمهوری اسلامی که با حضور مقامات دولتی و شماری از مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد، از دکتر سبحانی به عنوان مدیر برگزیده جهادی اجرایی کشور تقدیر به عمل آمد.

این مراسم همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با حضور شماری از مدیران قوای سه گانه، مسئولین لشکری، کشوری و مدیران برتر جهادی کشور به همت کارگروه مدیریت و برنامه ریزی اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی در تهران برگزار شد.

بنابر این گزارش این همایش یک روزه در راستای تبیین نامگذاری مدبرانه سال ۹۵ با عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” از سوی رهبر فرزانه انقلاب و با هدف معرفی نقش مدیریت اجرایی در توسعه همه جانبه کشور از جمله تقویت و حمایت از تولید داخلی، حل مشکلات رکود، مهار گرانی، رفع بیکاری و دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکرد جهانی و تحکیم و گسترش ارتباطات نهادهای دولتی و مردم و سازمانهای اجرایی رابط بین دولت و ملت برگزار شد.

دستیابی به ساز و کارهای لازم جهت تحقق توسعه ملی و مدیریت جهادی، نقش مدیریت جهادی و اقتصاد دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف این همایش بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۵ مدیر برگزیده اجرایی کشور از جمله مدیر عامل فولاد مبارکه با اهدای لوح سپاس و تندیس قدردانی شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×