» عمومی » سرگرمی » فال روز 15 اسفند 1392
سرگرمی

فال روز 15 اسفند 1392

اسفند 14, 1392 009

فروردین:

اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

 

اردیبهشت:

شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.


خرداد:

شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.

 


تیر:

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

 

مرداد:

احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.

 

شهریور:

شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می‌کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می‌کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.


مهر:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.


آبان:

امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!


آذر:

امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.


دی:

شما الان در قسمت آفتابی خیابان قدم می‌زنید! و اگر احیانا به مشکلی هم بربخورید آن مشکل رفع می‌شود. امروز درحالیکه بهرام وارد پنجمین خانه تان یعنی خانه “خودجوشی” می‌شود، شما انرژی خیلی زیادی دریافت می‌کنید. به جای اینکه هر تصمیمی را سبک و سنگین کنید، به اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد عمل کنید. اولین ایده بهترین ایده است!!


بهمن:

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

 

اسفند:

اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×