» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » سیف الله بستاکی مدیر جدید آب و فاضلاب منطقه مبارکه شد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

سیف الله بستاکی مدیر جدید آب و فاضلاب منطقه مبارکه شد

دی 27, 1395 0033

علی اصغر ذاکری فرماندار  در مراسم تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب منطقه مبارکه  به خدمات ارزنده فاضلی در مدت خدمت خود در شهرستان مبارکه اشاره نمود و افزود: بحمداله در مدت خدمت ایشان در شهرستان طرح های موفقی در شهرستان  اجرا شد که موجب رضایتمندی مردم گردید.

ذاکری به خشکسالی های اخیر و کمبود آب در استان اصفهان اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه استان اصفهان رتبه اول خشکسالی را دارد بحمداله تا کنون مشکلی در تامین آب شرب نداشته ایم که این مهم با مدیریت صحیح مسئولین استانی و تلاش های شبانه روزی این عزیزان محقق گردیده است و نتیجه آن رضایت مندی مردم استان و شهرستان بود.

وی با اشاره به توقف آب شرب شهرستان مبارکه در دو مرحله در تابستان به منظور اجرای طرح اصفهان بزرگ، افزود: با مدیریت صحیح و احداث چاههای فلمن و مخازن آب در شهرستان لحظه ای شهرستان به جز موارد حوادث با کمبود آب مواجه نشد.

فرماندار مبارکه به اجرای طرح های سنگین در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد: با توجه به مشکلات نقدینگی که در حوزه عمران بود ولی با پیگیری عزیزان در حوزه آب و فاضلاب طرح فاضلاب کرکوند و مبارکه  که با مشارکت شرکت فولاد مبارکه انجام می شد لحظه ای متوقف نگردید به صورت شبانه روزی تلاش نمودند که شایسته تقدیر است.

در این جلسه فرماندار مبارکه از مدیر عامل آب منطقه ای استان اصفهان خواستار تسریع در اتمام طرح فاضلاب مبارکه و کرکوند ، شروع پروژه فاضلاب زیباشهر و دیزیچه و رفع معضل فاضلاب محله صفائیه و رفع مشکلات شهرستان در حوزه آب و فاضلاب شد.

در پایان از زحمات فاضلی ریاست سابق اداره آب و فاضلاب منطقه ای شهرستان تقدیر و بستاکی به عنوان مدیر جدید آب وفاضلاب شهرستان معرفی شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×