» اخبار ایران و جهان » ادامه بارش برف و باران طی ۲۴ ساعت آینده
اخبار ایران و جهان

ادامه بارش برف و باران طی ۲۴ ساعت آینده

دی 26, 1395 0014

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار هواشناسی با اشاره به فعالیت سیستم بارشی که از روز گذشته وارد کشور شده است، گفت: بارش پراکنده باران و برف تا اواخر وقت فردا در بخشهایی از غرب، جنوب، شمال غرب، مرکز و شرق کشور ادامه می‌یابد و به‌تدریج از کشور خارج خواهد شد.

 

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد کشور شده امروز نیز در قسمتهایی از کشور فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران در  غرب و  بخشهایی از جنوب کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این بارشها که در نقاط سردسیر به‌صورت برف خواهد بود، رفته‌رفته در اواخر وقت امروز بخشهای شمال غرب، مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی و شرق کشور را در بر می‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی 24 ساعت آینده بارشهای پراکنده برف و باران در برخی نقاط مرکزی، شرق و جنوب کشور ایجاد می‌شود و به تدریج از اواخر وقت فردا دوشنبه از میزان ابرناکی و بارشها کاسته خواهد شد.

وظیفه تصریح کرد: بعد از خروج سامانه بارشی از کشور، جوی نسبتاً آرام غالب مناطق را در برمی‌گیرد و شهرهای صنعتی و پرجمعیت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دچار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شوند.

وی دمای امروز هوای تهران را هفت درجه بالای صفر دانست و گفت: طی ساعتهای آتی بارشهای پراکنده باران در تهران به‌وقوع می‌پیوندد و دمای هوای پایتخت صبح فردا یک درجه بالای صفر خواهد شد.

میرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اردبیل با 12 درجه زیر صفر را سردترین مرکز استان دانست و اظهار کرد: بندرعباس با 23 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان محسوب می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×