» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » مدیر عامل فولاد مبارکه: عملکرد 9 ماهه کارکنان فولاد مبارکه موجب افتخار است
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

مدیر عامل فولاد مبارکه: عملکرد 9 ماهه کارکنان فولاد مبارکه موجب افتخار است

دی 14, 1395 0010

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه عملکرد 9 ماهه کارکنان شرکت فولاد مبارکه موجب افتخار است،گفت: تداوم رویکردهای برنامه ریزی شده جهت تحقق اهداف سال 95 ضروری است.

جلسه شوراي معاونين شرکت فولاد مبارکه روز سه شنبه هفتم ديماه در سالن جلسات مديريت برگزار شد و در آن گزارش عملکرد 9 ماهه شرکت ارائه و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

در ابتدای جلسه محمود اکبری، معاون فروش و بازاریابی شرکت با تشریح آخرین وضعیت بازار فولاد در سطح بین المللی و ملی، به عملکرد شرکت در این حوزه اشاره نمود. بنا بر گزارش معاون فروش، تحویل محصول فولاد مبارکه به مشتریان داخلی در 9 ماهه سال 95 بیش از کل تحویل محصول در سال 94 بوده است. وی همچنین از برگزاری جلسات مشترک با مشتریان عمده در راستای توسعه تعاملات در زنجیره تولید و مصرف فولاد خبر داد.

در ادامه جلسه معاون اقتصادی و مالی شرکت با اشاره به عملکرد 9 ماهه فولاد مبارکه در این حوزه به برخی از اقدامات و توفیقات جدید در حوزه مالیاتی و هزینه های مالی اشاره نمود. نادری در ادامه تصریح کرد: پیش بینی می شود در صورت ثبات قیمت و تداوم تحقق اهداف تولید محصولات، تعدیل مناسبی در سودآوری شرکت شاهد باشیم .

مهندس تولائیان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات عمده انجام شده در حوزه خرید، عقد قراردادهای جدید در خصوص بهینه سازی کوره های 3 و 4 نورد گرم و قرارداد خرید دو عدد ماشین لبه بری در نورد سرد را از جدیدترین اقدامات این معاونت برشمرد.

در ادامه جلسه آقای سعیدبخش معاون اجرای پروژه ها، آخرین وضعیت طرح های توسعه شرکت از جمله توسعه فولاد سازی و نورد پیوسته سبا و گندله سازی سنگان را تشریح نمود. در همین خصوص آقای مهندس بخشیان ضمن تشریح وضعیت عملکردی حوزه بهره برداری خصوصا در تولید سفارشات مشتریان با اشاره به تمرکز فولاد سازی و نورد پیوسته سبا به تولید محصولات با ضخامت پایین بیان کرد: با توجه به در پیش بودن راهاندازی طرح افزایش ظرفیت در ناحیه سبا، تصمیم گیری در خصوص رویکرد شرکت در به بهره برداری رساندن این طرح ضروری است.

گزارش کامل آزمون استخدام برگزار شده و میزان شرکت کنندگان به تفکیک رشته و جنسیت از موضوعاتی بود که توسط مهندس اسماعیلی معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت به جلسه ارائه شد. همچنین مهندس ارزانی معاون تکنولوژی به بیان برنامه سه ماهه پایانی سال در تدوین اهداف استراتژیک شرکت در سال 96 پرداخت. وی همچنين آخرین وضعیت پیشرفت پروژه نورد گرم شهید خرازی را تشریح نمود.

در ادامه جلسه دکتر سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط همکاران، عملکرد 9 ماهه شرکت را موجب افتخار دانست و تداوم رویکردهای اتخاذ شده در حوزه های مختلف را خواستار شد. وی ضمن تایید رویکردهای حوزه فروش در تامین نیاز بازار داخل، بر تداوم آن تاکید نمود. دكتر سبحانی همچنین توجه مدیران و سایر همکاران در ارتقای بهره وری را در افزایش سودآوری شرکت موثر دانست. وی در ادامه با اشاره به شرایط بازار و نیاز صنایع داخلی، راه اندازی توسعه فولاد سازی و ریخته گری سبا را با کمترین توقف در سال جاری و راه اندازی توسعه در نورد گرم سبا را در توقف های برنامه ریزی شده سال آینده مطلوب دانست. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه منافع این روش را به حداقل رساندن زمان توقف خط تولید همزمان با افزایش در ظرفیت تولید دانست.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×