» اخبار ایران و جهان » کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما برای استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود
اخبار ایران و جهان

کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما برای استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود

دی 9, 1395 008

اصفهان – رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه بین سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

 

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا پایان هفته جاری اظهار داشت: این نقشه‌ها بیانگر عبور امواج ناپایدار از روی استان در این بازه زمانی است.

وی با بیان اینکه افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و شدید و بارش به دنبال عبور سامانه ناپایدار از استان اصفهان پیش‌بینی‌ می‌شود، تصریح کرد: شدت بارش‌ها در مناطق غربی و به صورت برف و باران است.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه بین سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

وی در خصوص شرایط جوی شهر اصفهان تا پایان هفته جاری نیز ابراز داشت: برای امروز شرایط جوی اصفهان قسمتی ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش پراکنده و برای دو روز آینده نیز صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×