» اخبار ایران و جهان » بحران در حزب اعتماد ملی بالا گرفت
اخبار ایران و جهان

بحران در حزب اعتماد ملی بالا گرفت

دی 6, 1395 0012

یکی از سران فتنه که دبیرکلی حزب اعتماد ملی را نیز بر عهده دارد از سمت خود استعفا کرد تا دامنه بحران در این حزب گسترش یابد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»،  برخی از منابع خبری از استعفای یکی از سران فتنه که دبیرکل حزب اعتماد ملی است، خبر دادند.

پیشتر حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی نیز از سمت خود استعفا داده بود که این استعفا ناشی از وجود اختلاف در حزب اعتمادملی بر سر همکاری یا عدم همکاری با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بوده است.

حزب اعتماد ملی از جمله احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است که اخیراً به ساز و کارهای شورای عالی سیاست‌‌گذاری اصلاح‌طلبان انتقاد کرده بود که در همین راستا اخیراً کمیته 7 نفره‌ای به ریاست حجت الاسلام منتجب‌نیا برای تعامل با سایر احزاب اصلاح‌طلب تشکیل شد.

به گزارش تسنیم، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات مجلس دهم با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی چهره‌های غیرحزبی عضو این جناح سیاسی تشکیل شد تا برای انتخابات مجلس و نحوه ورود اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی کند اما با این حال برخی چهره‌ها و احزاب اصلاح‌طلب به کارکرد این شورا انتقادات جدی دارند.

پس از پایان انتخابات دور دوم مجلس دهم، این شورا به حالت تعلیق درآمد تا اینکه در اواخر مردادماه سال جاری تشکیل جلسه داد و کمیته‌ای برای بررسی اصلاح ساختارها و ترکیب جدید شورای عالی اصلاح‌طلبان تشکیل شد.

چندی پیش نیز این حزب در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که حزب مذکور فاقد سخنگو است. اما اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگوهای رسانه‌ای،‌ خود را سخنگوی حزب اعتماد ملی می‌خواند.

به تازگی 7 حزب اصلاح‌طلب شامل، مردم‌سالاری، اعتمادملی، اراده ملت، مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی، حزب وحدت و همکاری ملی، مجمع نیروهای خط امام(ره) و انجمن اسلامی مهندسان از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خارج شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×