» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: گشت مشترک نیروی انتظامی وسپاه باید فعال تر شود
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: گشت مشترک نیروی انتظامی وسپاه باید فعال تر شود

دی 2, 1395 009

علی اصغر ذاکری فرماندار شهرستان در جلسه مقابله وپیشگیری از سرقت با بیان اینکه امنیت اجتماعی یکی از مهم ترین شروط و ویژگی هر اجتماعی است، گفت: ویژگی امنیت اجتماعی خود به تنهایی شامل بخش ها و حوزه های فراوانی همچون حفاظت از اموال، دارایی ها و سرمایه های افراد جامعه می شود.

ذاکری با بیان اینکه  موضوع سرقت يکي ازناهنجاريهايي است که علل و علت آن جهت پيشگري بايد مورد توجه ودقت قرار می گيرد و متناسب باآن درشهرستان سياستگذاري شود افزود:مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت آگاه سازی مردم درخصوص نگهداری درست از مال واموال خود آنهاست.
وی به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان برای ایجاد این امنیت باید همه دستگاه های اجرایی، بخشدارای و دهیاری ها با  نهادهای امنیتی وانتظامی همکاری و هماهنگی لازم را در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی همانند سرقت در سطح شهرستان به دلیل نبود برخی امکانات همانند روشنایی مناسب در سطح معابر و برخی مناطق حادثه خیز است خاطر نشان ساخت:ادراه برق باید با مشکلات شهرداریها نسبت به رفع خاموشی ها در شهر ها اقدام و اقدامات لازم را انجام دهد.
رئیس کمیسیون مقابله وپیشگیری از سرقت شهرستان  با اشاره به کاهش سرقتها و افزایش کشفیات در شهرستان از شهرداریها ،بخشداریها ودهیاریهادر خصوص نصب دوربین در سطح شهرها تشکر کرد وگفت:از زمانی که این اقدام امنیتی در شهرها اجرا شده آمار سرقت در شهرستان به شدت کاهش یافته و رتبه شهرستان را در جایگاه خوبی قرار داده است.
فرماندار شهرستان یکی از مهمترین راه های کاهش سرقت در شهرستان  را آموزش به مردم بیان کرد وگفت:نیروی انتظامی  هشدارها ونکات امنیتی رابا همکاری شهرداریها،بخشداریها ودهیاریها با بنر در سطح شهرستان نصب نمایند.

photo_2016-12-22_19-40-08 photo_2016-12-22_19-40-20 photo_2016-12-22_19-40-24 photo_2016-12-22_19-40-58

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×