» اخبار ایران و جهان » همکاری شهرداری اصفهان برای ساخت زندان جدید در قارنه
اخبار ایران و جهان

همکاری شهرداری اصفهان برای ساخت زندان جدید در قارنه

دی 1, 1395 008

اصفهان – شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با همکاری اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان اصفهان در کنار بخش خصوصی برای انتقال زندان اصفهان به منطقه قارنه همکاری می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در چهل و دومین برنامه از طرح «هر هفته با چند افتتاح» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قطار بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان دوباره به ایستگاه چهاردهم رسید، اظهار داشت: امروز پروژه‌های فرهنگی، ورزشی و عمرانی در این منطقه با اعتبار ۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای انتظار در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و در دو طبقه به بهره برداری رسیده است، ابراز داشت: بوستان و زمین‌های ورزشی روباز در کنار ادامه خیابان عاشق اصفهانی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این برنامه است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه احداث زمین‌های ورزشی روباز از برنامه‌های شهرداری بوده است، اضافه کرد: این مهم در منطقه ۱۴ تحقق یاقته است.

وی با اشار ه به همت والای شهرداران مناطق در اصفهان در حوزه کاهش محرومیت‌ها در مناطق مختلف شهرداری افزود: در حال حاضر می‌توان گفت چهره محرومیت از برخی از محلات شهر اصفهان زدوده شده است.

جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه در حال حاضر فعالیت‌های شهرداری اصفهان محدود به پروژه‌های عمرانی نمی‌شود، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه در محلات محروم نیز زمینه رضایت شهروندان را فراهم ساخته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص تفاهم نامه شهرداری اصفهان و اداره کل زندان‌های استان اصفهان برای انتقال زندان بزرگ اصفهان به خارج از شهر گفت: ما در حال تنظیم تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل زندان‌های استان اصفهان هستیم تا زندان جدید اصفهان را در منطقه قارنه اصفهان به بهره برداری برسانیم.

محل فعلی زندان مرکزی اصفهان به مراکز ورزشی و مذهبی تبدیل می‌شود

شهردار اصفهان اضافه کرد: قرار است محل فعلی زندان مرکزی اصفهان به محلی مذهبی و ورزشی تبدیل شود.

وی همچنین با بیان اینکه انتقال زندان مرکزی اصفهان به خارج از شهر نیازمند فاز بندی است، افزود: همچنین ورود بخش خصوصی برای اجرای این طرح امری ضروری است و باید همکاری سه جانبه بین زندان، شهرداری و بخش خصوصی برای این امر اتفاق بیفتد.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان زمانی محروم‌ترین منطقه اصفهان بود، بیان داشت: این در حالی است که با اجرای پروژه‌ای محرومیت زدایی طی دو سال گذشته فضایی با نشاط و پرتحرک در این منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای رینگ چهارم ترافیکی و راه‌اندازی درایگاه تشریفاتی شهر اصفهان می‌توان شاهد پیشرفت و توسعه در منطقه ۱۴ بود، اضافه کرد: در باز زنده سازی شهر اصفهان  وضعیت منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ارتقا خواهد یافت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم در طول یک سال گذشته در شهر اصفهان دوره‌های طلایی خود را طی کرده است، ابراز داشت: کلنگ‌زنی بازار گل و گیاه و بازار آجیل و خشکبار تاکنون انجام شده است و در آینده‌ای نزدیک بزرگ‌ترین مرکز تولیدات چوبی اصفهان و کشور در این شهر راه‌اندازی می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×