» اخبار ایران و جهان » قرارداد ایرباس این هفته امضا می‌شود
اخبار ایران و جهان

قرارداد ایرباس این هفته امضا می‌شود

آذر 28, 1395 0010

وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن قرارداد خرید هواپیماهای ایرباس طی هفته پیش رو خبر داد و گفت:‌فردا شب قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در پسکرانه بنادر امضا می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس آخوندی در حاشیه نمایشگاه راهسازی و راهداری در پاسخ به پرسش تسنیم،‌اظهار کرد: قرارداد مذاکرات خرید هواپیماهای ایرباس این هفته تمام شده و  قرارداد قطعی امضا می‌شود.

وی در خصوص تعداد هواپیماها و منابع مالی تصریح کرد: اجازه بدهید وقتی قرارداد نهایی شد تمام جزئیات در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین تاکید کرد: در حوزه بنادر فردا شب قرارداد 3000 میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری در پسکرانه‌های بنادر امضا می‌شود.

آخوندی افزود: فرداد شب جزئیات این میزان سرمایه‌گذاری به اطلاع مردم می‌رسد.

وی همچنین گفت: حدود 6000 نفر در شرکت‌های دانش بنیان برای اجرای 1800 دوربین در جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: مردم عزیز می‌دانند روز 26 آذرماه روزی است که امام خمینی (ره) فرمان دادند کامیون‌داران برای جبهه کمک کنند و در واقع این روز به نام روز حمل و نقل نامگذاری شد.

آخوندی ادامه داد:‌در واقع باری بود که آمده بود در بندر شهید رجایی و این بارها مانده بودند و باید تخلیه می‌شد و برای تخلیه این بارها امام آن فرمان را دادند و حمل و نقل به سمت بندرعباس شتافت و بار را از بندر شهید رجایی به اقصا نقاط ایران رساند.

وی اظهار کرد: بنابراین روز 26 آذرماه روز حمل و نقل است و این روز را گرامی می‌داریم و از فعالیت‌های حمل و نقل در ایران عرضه‌ای داریم.

به گزارش تسنیم لازم به ذکر است که  سال 1362 بار مورد اشاره وزیر راه و شهرسازی در بندر امام خمینی (ره) دپو شده بود نه در بندر شهید رجایی.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×