» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: مشکلات اقتصادی، فرهنگی و آموزشی از مهم ترین معضلات خانواده زندانیان است
شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: مشکلات اقتصادی، فرهنگی و آموزشی از مهم ترین معضلات خانواده زندانیان است

آذر 25, 1395 10142

جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان با حضور فرماندار ،معاون شهرستان،ریاست دادگستری ،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان،ریاست اردوگاه حرفه آموزیس وکاردرمانی وجمعی از معتمدین در محل فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر ذاکری در این جلسه  که با موضوع انتخاب مدیرعامل وهیئت مدیره انجمن برگزار شد،ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) وامام جعفر صادق(ع) از زحمات هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کرد وگفت:یکی از اقدامات موثر وقابل تحسین در شهرستان راه اندازی این انجمن است که می تواند کمک قابل توجه ای به زندانیان وخانواده آنان است.

وی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و آموزشی را از جمله مهم ترین معضلاتی گریبانگیر خانواده زندانیان خواند و گفت: خوشبختانه با تلاش ها و اقدامات دلسوزانه مدیران عامل انجمن های حمایت زندانیان شاهد بهبود دیدگاه مردم نسبت به خانواده های زندانیان هستیم.

فرماندار شهرستان با توجه به اینکه انجمن حمایت زندانیان مؤسسه ای مردم نهاد است بنابراین نحوه خدمات دهی به خانواده های آسیب پذیر زندانیان نیز می بایست مردمی باشد و آحاد جامعه از این قشر حمایت کند.

وی با اشاره به ظرفیت ها وپتانسیل های بالقوه شهرستان خواستارحمایت ادارات وصنایع شهرستان از این انجمن شد وگفت:با توجه به صنایعی که در شهرستان وجود دارد انجمن می تواند علاوه بر خدمات رسانی به انان ،درآمدی را برای حمایت از زندانیان وخانواده آنان فراهم نماید.

در ادامه ریاست دادگستری ودادستان عمومی وانقلاب شهرستان نیز مطالبی در مورد اهداف وبرنامه های انجمن بیان وپس از بحث وتبادل نظر آقای کریمی به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان منصوب شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×