» اخبار ایران و جهان » جزئیات تازه از باند تتوی نمادهای شیطان‌پرستی و مستهجن در تهران
اخبار ایران و جهان

جزئیات تازه از باند تتوی نمادهای شیطان‌پرستی و مستهجن در تهران

آذر 24, 1395 008

متهم اصلی این پرونده معروف به «پرویز.تتو» با فعالیت‌های سازمان‌یافته خود اقدام به آموزش تعدادی افراد و آشناکردن آنها با تصاویر مربوط به نمادهای شیطان‌پرستی و مستهجن کرده است.

 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، قاضی منصوری روز دوشنبه از دستگیری اعضای باند خالکوبی و تتوی نمادهای شیطان‌پرستی و مستهجن روی بدن پسران و دختران جوان خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به گسترش تبلیغات فعالیت این باند در شبکه‌های اجتماعی و وصول برخی گزارش‌ها، اقدامات اطلاعاتی برای بررسی بیشتر این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از چند ماه کار اطلاعاتی مشخص شد 3 عضو اصلی این باند با اجاره یک واحد مسکونی اقدام به تبلیغات فعالیت غیرقانونی و مجرمانه خود در فضای مجازی کرده و دختران و پسران را به این واحد دعوت کرده و اقدام به انجام تتو روی بدن آنها با تصاویر غیراخلاقی، نمادهای شیطان پرستی، نمادهای فرهنگ غربی و مبتذل می‌کردند.

منصوری با بیان اینکه 3 متهم اصلی این پرونده با قرار بازداشت روانه زندان شده‌اند اظهار کرد: در برخی موارد، این متهمان اقدام به برقراری روابط نامشروع با دختران و زنان کرده بودند.

وی در پایان با بیان اینکه شاکیان می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به مجتمع قضایی ناحیه یک شمیران مراجعه کنند، گفت: دادستانی با این‌گونه فعالیت‌ها که مصداق فعل حرام و گسترش فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری است قاطعانه برخورد می‌کند.

اطلاعات جدید به دست آمده از دستگیری این افراد حاکی از این است که متهم اصلی این پرونده معروف به «پرویز.تتو» با فعالیت‌های سازمان‌یافته خود اقدام به آموزش تعدادی افراد و آشناکردن آنها با تصاویر مربوط به نمادهای شیطان‌پرستی و مستهجن کرده است.

این متهم بعد از انجام دوره‌ها و آموزش افراد، قصد خروج از کشور را داشت که شناسایی و دستگیر شد.

یکی دیگر از همدستان این متهم، بعد از فراگیری آموزش‌ها، اقدام به راه‌اندازی آرایشگاهی به ظاهر مردانه کرده بود که در آنجا جدای از اصلاح و آرایش مردان و زنان، اقدام به تتوی تصاویر مستهجن و نمادهای شیطان‌پرستی روی بدن افراد می‌کرده است.

طبق مدارک به دست آمده، این فرد نیز مانند پرویز.تتو، در این آرایشگاه اقدام به برقراری روابط نامشروع نیز کرده است.

متهمان این پرونده با قرار بازداشت موقت در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته‌اند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×