» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رییس اوقاف مبارکه: تحول عظیمی در مباحث قرآنی شهرستان صورت گرفته است
اخبار شهرستان مبارکه

رییس اوقاف مبارکه: تحول عظیمی در مباحث قرآنی شهرستان صورت گرفته است

اسفند 9, 1392 0020

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی روز جمعه در مراسم اختتامیه و اهداء جوائز سی وششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان مبارکه افزود: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی سال 90 حدود 80 نفر بود که در سال جاری فقط بیش چهارصد نفر در مسابقات حفظ کتبی شرکت کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان مبارکه در چهار روز برگزار شد، اظهار داشت: بیش از یکهزار 600 نفر در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه باید برای این تحول عظیم قرآنی خداوند متعال را شاکر باشیم، گفت: برگزاری مسابقات و استقبال خوب مردم، خیرین قرآنی و واقفان مقدمه ای بر شکوفایی و رشد و تحول در عرصه قرآنی شهرستان در سالهای آینده خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی خوب است ولی همه اینها ظواهر قرآن است، گفت: ان شاء الله در آینده شاهد این باشیم که مسابقات تفسیر قرآن نیز در شهرستان برگزار و با استقبال خوب مواجه شود.

دومین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم روز جمعه همزمان با سراسر کشور با حضور 425 شرکت کننده ویژه داوطلبین حفظ حضوری، غیرحضوری و مجازی در آستان امامزاده عزالدین محمد(ع) مبارکه برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×