» اخبار ایران و جهان » ۶ مصدوم تا ۶ ساعت تحت مراقبت طلایی مغزی / دو سرنشین جان باختند
اخبار ایران و جهان

۶ مصدوم تا ۶ ساعت تحت مراقبت طلایی مغزی / دو سرنشین جان باختند

آذر 16, 1395 0011

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به جان باختن دو سرنشین بالگرد حادثه دیده در دریاچه چیتگر گفت: ۶ نفر از مصدومان نیز تا ۶ ساعت باید تحت مراقبت طلایی مغزی در بیمارستان قرار گیرند.

 

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در پی سقوط یک بالگرد شرکت هلیکوپترسازی پنها 2 در دریاچه چیتگر که در ساعت 11 و 40 دقیقه امروز (سه شنبه 16 آذر) رخ داد، 8 سرنشین این بالگرد دچار حادثه شدند.

در این رابطه مجتبی خالدی – سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 11 و 37 دقیقه صبح امروز به اطلاع اورژانس کشور رسید و پس از آن، 7 دستگاه آمبولانس و یک بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

خالدی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از بیرون کشیدن از آب، به بیمارستانهای امام خمینی(ره)، فیاض بخش، شهید چمران و تریتا مننتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از مصدومان این حادثه جان خود را از دست دادند، یادآور شد: مصدوم 46 ساله ای در بیمارستان تریتا و مصدوم 53 ساله ای که به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده بودند، جان خود را از دست دادند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 6 نفر از سرنشینان این بالگرد که در این بیمارستانها بستری هستند باید 6 ساعت در حالت و زمان طلایی مراقبت‌های مغزی قرار گیرند، چون ضربه به سر آنان شدید بوده است، ولی در مجموع حال هیچکدام از آنان وخیم نیست.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×