» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار مبارکه به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر ،روز دانشجو
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک فرماندار مبارکه به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر ،روز دانشجو

آذر 14, 1395 0016

فرماندار شهرستان مبارکه در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، ۱۶ آذرماه که برگ زرینی از افتخارات دانشجویان عزیز است رابه تمام دانشجویان فهیم عرصه ی علم و عمل و ایمان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر مبارکه باشد:

دانشجو یعنی تحرک،تحرکی در راستای سربلندی سرزمین عاشقان و شهدا، تحرکی که سر مقصد آن عزت،شرافت،بالندگی،نشاط و دستاوردهای علمی است که فارغ از دوستان،دشمنان نیز بر آن اذعان داشته و در مقابلشان سر فرود آورده اند.

دانشجو به عنوان نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشورمی باشد و امروزه نیروی انسانی عالم و آگاه مهمترین پارامتر توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی ،دانشجو به واسطه جوانی، اهداف آرمان گرایانه و مطالبه گر ارائه می نماید.

امروز کشور عزیزمان ایران ، بیش از هر زمان دیگری، به تحرک و پویایی دانشگاه و دانشجویان فرهیخته برای اعتلای بیشتر نیاز دارد و این جوانان تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق اهداف بلند دولت محترم تدبیر و امید گام برداشته و با کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را فراهم نماید.

اینجانب ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خاصه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه های شهرستان  مبارکه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×