» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » مشارکت شرکت فولاد مبارکه در چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد
فولاد مبارکه

مشارکت شرکت فولاد مبارکه در چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

آذر 7, 1395 0011

در مراسم اختتامیه چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که همزمان با تهران در پنج استان گیلان، مرکزی، خراسان شمالی، هرمزگان و سواحل مکران برگزار شد، از سوی محی الدین بهرام محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از شرکت فولاد مبارکه به پاس مشارکت و حضور در این جشنواره قدردانی شد.

در متن این لوح که به امضای معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور رسیده، چنین آمده است:

مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه؛ خداوند را سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری به پویندگان راه علم و معرفت را عنایت فرمود. جشنواره بین المللی فیلم رشد به عنوان اولین جشنواره سینمایی کشور بالندگی و پویایی خویش را مرهون تلاش های سازنده علمی و فکری فرهیختگان و هنردوستان و حامیان و مدیرانی است که مسئولیت اجتماعی را همراه با نوآوری و ابتکار به کار گرفته اند.

اینک که با همکاری آن نهاد محترم، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مفتخر به برگزاری مطلوب و موفق جشنواره بین المللی فیلم رشد شده است، فرصت را مغتنم شمرده از زحمات جنابعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر مینمایم. امید است در پرتو عنایات حق تعالی در جهت پیشرفت و اعتلای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

گفتنی است جشنواره بین المللی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی رشد، با نام فستیوال فیلمهای آموزنده در سال ۱۳۴۲ آغاز به کار کرد. این جشنواره نخستین جشنواره بینالمللی فیلم در ایران است که مسئولان اداره کل سمعی و بصری وزارت آموزش و پرورش وقت به لحاظ تبادل رویدادهای تصویری آموزشی در سطح جهانی اقدام به برگزاری آن نمودهاند. به عنوان نمادی برخاسته از بطن نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی، از دیرباز به عنوان بستری مناسب برای پرورش و شکوفا نمودن استعدادهای فیلمسازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بینالمللی در زمینه فیلمهای آموزشی وتربیتی عمل نموده.

درطول چهل و پنج دوره پیشین برگزاری این جشنواره سترگ بینالمللی، آثار ارزشمند بسیاری به ویژه از فیلمسازان فرهنگی و دانشآموزان عزیز کشورمان مورد حمایت و تقدیر قرار گرفت و بستری برای رشد و نمو یک فرهنگ سینمایی غنی فراهم آمد.

به گزارش خبرنگار فولاد، آثار ارسالی به این جشنواره در پنج بخش فیلم داستانی بلند،فیلم داستانی کوتاه، فیلم مستند، فیلم مستند آموزشی و انیمیشن داوری شدند که در هر بخش سه داور شامل دو داورایرانی و یک داور خارجی قضاوت آثار را بر عهده داشتند، همچنین درمراسم پایانی جشنواره فیلم رشد که در سینما فلسطین تهران برگزار شد، با حضور داوران ایرانی و خارجی، مسئولان آموزش و پرورش، نمایندگان نهادهای حامی جشنواره و جمعی از هنرمندان، فرهنگیان، دانشآموزان و فعالان عرصه فیلمسازی، برگزیدگان جشنواره چهل و ششم معرفی و از آنها تجلیل به عمل آمد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×