» عمومی » سرگرمی » فال اول آبان ماه سال 1392
سرگرمی

فال اول آبان ماه سال 1392

مهر 30, 1392 109

فروردين
در رابطه با مسائل احساسي منطقي هستيد و مي توانيد كارهاي نيمه تمام خود را پايان دهيد. افرادي كه هيچ نقشي در زندگي تان ندارند را مي توانيد حذف كنيد و به افرادي كه دوستشان داريد توجه بيشتري كنيد.

ارديبهشت
خورشید به برج عقرب می رود.برج متضاد شما . دیگران بیشتر از همیشه برایتان ارزش دارند. همیشه خودتان به عنوان فردی متفکر می دانید اما همه ما گاهی خیلی مغرور می شویم.فکر می کنم خودتان هم قبول دارید.

خرداد
دوستان بسيار سرحال هستند و روز شما را هم شاد و پر از نشاط مي كنند در حالي كه شما احساس مي كرديد امروز بايد روز كسل كننده اي باشد. اگر مجرد هستيد بيرون برويد حتماً يك رابطه احساسي پيدا مي كنيد.

تير
خورشید امروز به برج عقرب می رود. همه کاری بریا تفریح انجام می دهید . آماده اید تا به خودتان خوش بگذرانید و یگران هم دوست دارند با شما همکاری کنند.

مرداد
اگر درگير هر نوع اصلاحي در محيط خانه و يا معامله اي راجع به ملك خود هستيد، بسيار مراقب باشيد. عميقاً اين طور به نظر مي رسد كه همه حقايق به شما گفته نشده وممكن است شما بدون اين كه بدانيد، آنها چه قصدي دارند، تصميم مهمي اتخاذ كنيد. براي جلوگيري از انجام كاري كه بعدها منجر به پشيماني مي شود، بهتر است كمي صبر كرده و ببينيد كه در طي چند روز آينده چه اتفاقي مي افتد.

شهريور
امروز فکرتان به همه طرف می رود و نمی توانید ذهن تان را به چیزی متمرکز کنید.شاید خسته باشید و موضوع دیگری ذهن تان را به خود مشغول کرده است.اگر کار مهمی انجام می دهید خوب آنرا بررسی کنید تا اشتباه نکنید.یا اگر می توانید به روز دیگر موکل اش کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید.

مهر
امروز خورشید وارد علامت آبی عقرب شده و شما را تشویق می کند که به امور مالی زندگی تان بپردازید.این امر به خصوص در موردی اهمیت اش بیشتر به چشم می خورد که شما تصمیم گرفته باشید که دقیقاً حساب هزینه هایتان را داشته باشید و برای همه هدیه سال نو بخرید.اکنون سعی کنید که روی وضعیت مالی تان کار کنید چون هنوز فرصت این کار را دارید.

آبان
امروز خورشید وارد برج شما می شود.اگر انرژی تان زیاد است،فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید.شما یکی از برج های منطقه البروج هستید که هر چیزی را که بخواهید،می توانید به دست آورید.

آذر
امروز روز ريسك كردن نيست. خورشيد در خانه آبان به مركوري مي پيوندد و گرچه خيلي سر نترس داريد و احتياط را مي خواهيد بدور بريزيد ولي راجع به آنچه قصد انجامش را داريد خيلي مراقب باشيد. ممكن است وسوسه شويد كه يك قمار بسيار بزرگ انجام دهيد ولي يك لحظه به عقب به ايستيد و از دور به نتايج آن نگاه كنيد. مسايل امكان دارد خيلي بد پش بروند.
دي
گاهي تنبل و دست و پا چلفتي مي شويد. امروز مراقب وسايل با ارزش باشيدو اگرنه وسيله اي را كه براي خريدش زحمت زيادي كشيده ايد، مي شكنيد. اگر تصميم داريد خانه را تميز كنيد، اين كار را يك روز ديگر انجام دهيد، تنها براي اين كه در امان باشيد.

بهمن
امروز بهترین روش برای شناختن یک شخص این است که درباره موضوعی که هر نفرتان به آن علاقه دارید صحبت کنید. از تفاهم فکری با این شخص لذت خواهید برد و این موضوع بسیار سازنده و درمانی است که بتوانید افکارتان را با کلمات بیان کنید.حساستر از همیشه هستید بنابراین نزدیک شدن به افرادی که آنها را به خوبی نمی شناسید بسیار راحت تر می باشد.

اسفند
شگفت زده نشوید اگر یک نوشابه یا یک وعده غذا دوستتان ره به چیزی بیش از شورش تبدیل کند.همه برای یک جشن سرحال به نظر می رسند و حتی جذابیت و لاس زنی هم یافت می شود. و شما طبق معمول به نظر می رسید که در قلب جشن هستید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×