» اخبار ایران و جهان » برف در جاده‌های ۸ استان/ محورهای یزد و کرمان هم سفیدپوش شد
اخبار ایران و جهان

برف در جاده‌های ۸ استان/ محورهای یزد و کرمان هم سفیدپوش شد

آذر 4, 1395 0012

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محورهای دو استان یزد و کرمان، وضعیت جوی راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

 

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور در ظهر روز پنجشنبه اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در اکثر محورهای مازندران و گلستان گزارش شده است و این بارش‌ها در محورهای هراز در استان تهران و کوهین در استان قزوین نیز ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: علاوه بر این محورها، بارش برف در محور زنجان به قزوین در استان زنجان، سیرجان به کرمان، بافق به کرمان، جیرفت به کرمان و محمدآباد به کرمان در استان کرمان و محورهای یزد طبس، یزد کرمان و یزد شیراز در استان یزد و محور آباده در استان فارس نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران در اکثر محورهای استان کهکیلویه و بویراحمد نیز ادامه دارد افزود: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی کشور به جز محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال، دیباج گلوگاه و سمنان به توسکستان که به دنبال بارش‌های اخیر مسدود شده‌اند، باز می‌باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×