» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار شهرستان: خون شهدا تضمین کننده امنیت کشور و نظام است
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار شهرستان: خون شهدا تضمین کننده امنیت کشور و نظام است

آذر 2, 1395 0010

فرماندار شهرستان به همراه بخشدار مرکزی ،شهردار ورئیس نژاد وملک پور در شهر مبارکه دیدار شورای اسلامی شهر مبارکه  وفرماندهی انتظامی شهرستان با خانواده شهدای شیر وگفتگو کرد.

ذاکری در این  دیدارها با بیان این که راه امام و راه شهدا همان صراط مستقیم و راه انقلاب است گفت:شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین و مردم بوده و سرمشقی برای همه هستند.

وی افزود: دیدار از خانواده های معظم شهدا به معنای تجدید میثاق با آرمانهای آنان وهمان ادامه راه امام راحل است و شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته است لذا ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم امور بلکه در رأس آنهاست.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان مبارکه به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب ،آرمان شهدا بود.
علی اصغر ذاکری  تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می گیرند.

 وی گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور بابرکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است ونظام وکشور با خون شهدا تضمین شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×