» اخبار ایران و جهان » چرا رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات معیشتی وزرا را خطاب قرار نمی‌دهد
اخبار ایران و جهان

چرا رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات معیشتی وزرا را خطاب قرار نمی‌دهد

آذر 2, 1395 0016

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: چرا دولت برای مشکلات معیشتی و فشار اقتصادی مردم سروصدا راه نمی‌اندازد و وزرا را خطاب قرار نمی‌دهد؟

 

آیت‌الله علی اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به نامه رئیس‌جمهور به وزرای کشور و دادگستری درباره پیگیری لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، گفت: من از آقای روحانی انتظار این مسائل را نداشتم و ایشان برنامه‌هایش به‌نحوی تنظیم شده که انتخابات را دنبال می‌کند نه رسیدگی به مشکلات کشور.

آیت‌الله اسلامی با بیان اینکه صدها هزار نفر در ایام اربعین در مرزهای کشور با مشکل برخورد کردند، گفت: دولت برای بسیاری از مسائل مبتذل و بی‌محتوای فرهنگی یارانه می‌دهد اما تعجب دارد که چرا این یارانه‌ها به برنامه‌های مذهبی تعلق نمی‌گیرد. آیا دولت نمی‌توانست هزینه ویزای دولت عراق را متقبل شود؟ زائران ایام اربعین عموماً از اقشار ضعیف جامعه هستند و دولت می‌توانست تدبیری بیندیشد که مردم این‌گونه بی‌حساب و کتاب به مرز نروند و این‌همه پول و هزینه به مردم تحمیل نشود.

وی افزود: دولت این‌همه ادعا دارد که کشور را با تدبیر پیش می‌برد اما متأسفانه دیدیم که تعداد زیادی از مردم که به‌فرموده امام خمینی ولی‌نعمت ما هستند در مرزها سرگردان بودند اما برای یک سخنرانی که لغو شده 2 وزیر را خطاب قرار دادند، در حالی که بسیاری از سخنرانی‌ها در کشور لغو می‌شود و منحصر به مطهری نیست و با لغو یک سخنرانی آسمان به زمین نمی‌آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: چرا دولت برای مشکلات معیشتی و فشار اقتصادی مردم سروصدا راه نمی‌اندازد و وزرا را خطاب قرار نمی‌دهد؟ ما انتظار نداشتیم رئیس‌جمهور موقعیتش را تا این حد تنزل دهد. دولت اگر به‌قول خودش تدبیر دارد در ماه‌های باقی‌مانده حاشیه برای کشور نسازد و مردم هرچقدر هم حاشیه ساخته شود باز هم فشار اقتصادی و وظیفه دولت در رفع این مشکلات را فراموش نمی‌کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×