» اخبار ایران و جهان » بارش برف در بیشتر نقاط اصفهان پیش بینی می‌شود
اخبار ایران و جهان

بارش برف در بیشتر نقاط اصفهان پیش بینی می‌شود

آذر 1, 1395 0015

اصفهان- رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش برف و باران در بیشتر نقاط اصفهان پیش بینی شده است.

 

 

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز و فردا بارش برف در کاشان و آران و بیدگل، داران، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، میمه، گلپایگان و بویین‌میاندشت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در اردستان و نطنز نیز شاهد بارش برف به صورت پراکنده هستیم، ادامه داد: در نایین، ورزنه، شرق اصفهان، خوروبیابانک و چوپانان نیز بارش باران به شکل پراکنده پیش بینی شده است.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: افت محسوس دما بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد و تداوم سرمای هوا تا پایان هفته جاری خواهد بود.

وی با اظهار اینکه امروز و فردا هوای قسمتی ابری و غبارصبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش بادسرد، بارش خفیف  را خواهیم داشت، اضافه کرد: در مناطق سردسیر و مستعد و ارتفاعات بارش‌ها بصورت برف و وزش باد سرد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

خدابخش بیان داشت: تحلیل نقشه ‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج نسبتاً ناپایدار در تراز میانی جو  است. بر این اساس طی سه روز آینده در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر همراه با وزش باد سرد می‌باشیم و به‌طور متناوب ناپایداری‌هایی بویژه در نواحی شمالی و غربی استان خواهیم داشت

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×