» اخبار ایران و جهان » ادامه تظاهرات در مقابل «هتل ترامپ»؛ آمادگی معترضین برای تظاهرات بزرگ در روز تحلیف + تصاویر
اخبار ایران و جهان

ادامه تظاهرات در مقابل «هتل ترامپ»؛ آمادگی معترضین برای تظاهرات بزرگ در روز تحلیف + تصاویر

آبان 30, 1395 0017

روز گذشته ده‌ها تن از فعالان سیاسی و مدنی و مردم آمریکا با تجمع در مقابل هتل «دونالد ترامپ» علیه افکار نژادپرستانه وی دست به تظاهرات زده و اعلام کردند در روز تحلیف رئیس‌جمهور جدید تظاهرات گسترده‌‌ای برپا خواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در واشنگتن، روز گذشته ده‌ها تن از فعالان سیاسی و مدنی و مردم آمریکا با تجمع در مقابل هتل «دونالد ترامپ» علیه افکار نژادپرستانه وی دست به تظاهرات زدند.

این معترضین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: «ما ترس و تنفر را نفی می‌کنیم»، «نژاد سفید برتری یک رفتار آمریکایی نیست», «چرا تسلیم تنفر شویم؟», «مخالف نژادپرستی هستیم», «به تبعیض و فاشیسم نه می‌گوییم», «گروه‌های تبعیض و خشونت را نفی کنید», «تحمل اقلیت‌ها قدرت ماست».

شرکت‌کنندگان در این تجمع فریاد می‌زدند: سیستم نازیسم و تبعیض  را درهم خواهیم شکست.

یکی از شرکت‌کنندگان در پاسخ به خبرنگار تسنیم گفت: واقعا نگران آینده هستیم که آمریکا به کجا می‌رود، این تحولات یک شبه انجام نشده است بلکه سالهاست که مردم آمریکا از دوگانگی و دورویی خسته شده‌اند و ازطرفی مسائلی مانند ازدواج هم جنس‌بازان و آزادی‌های بدون محدودیت جنسی, دخالت آمریکا در کشورهای دیگر و همچنین رهبری کارتل‌های نفتی و مالی آمریکا و تغییرات  روبنایی رئیس‌جمهورهای امریکا بجای تغیرات اصلی زیربنایی ,همه این‌ها آقای ترامپ  را به قدرت رسانده است .

برگزاری این تظاهرات ترافیک سنگینی را در یاتخت آمریکا به وجود آورد و سخنگوی این تظاهرات مداوم فریاد می‌زد که این تظاهرات گوشه‌ای از تظاهرات بزرگی است که قرار است  روز تحلیف ترامپ انجام بگیرد.

روز تحلیف رئیس‌جمهوری جدید آمریکا مطابق سال‌های گذشته در روز  20  ژانویه  2017 برگزار خواهد شد.

بیشتر سازمان‌های اصلی ضدجنگ برای تظاهرات بزرگ روز تحلیف در حال برنامه‌ریزی هستند و انتظار می‌رود که دولت و نهادهای امنیتی آمریکا تدابیر امنیتی و مقررات جدیدی را برای جلوگیری از ورود مردم به نزدیکی کاخ سفید اعلام کنند.

آخرین خبرها حاکی است که طبق گزارش سازمان تحقیقات فدرال برای مقابله با حملات احتمالی تروریستها در شهرهای واشینگتن و ویرجینیای شمالی هشدارهایی داده‌اند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×