» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مبارکه: رفاه اجتماعی و نظام سلامت از اولویت های دولت است
اخبار شهرستان مبارکه

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در مبارکه: رفاه اجتماعی و نظام سلامت از اولویت های دولت است

اسفند 4, 1392 0027

سید تقی نوربخش روز شنبه در هنگام بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، برنامه ریزی و سیاست گذاری برای تحقق سازمان بیمه ای پویا و پاسخگو مورد توجه قرار گرفت.

نوربخش با بیان اینکه برنامه محوری، قانون مداری، پاسخگویی و پاکدستی چهار شاخص مهم سیاست های سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش این سازمان هستند، استفاده از فرصت ایجاد شده در خدمتگزاری به مردم ضروری است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از50 هزار نفر از مردم شهرستان مبارکه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: با توجه به تعداد بیمه شدگان و درجهت خدمت رسانی بهتر به مردم این شهرستان بزودی درمانگاه تامین اجتماعی مبارکه شبانه روزی خواهد شد.

در استان اصفهان 41واحد بیمه ای، 13 کارگزاری رسمی، 25 شعبه اقماری، سه بیمارستان بزرگ و 26 مرکز درمانی تامین اجتماعی به بیش از سه میلیون بیمه شده خدمات بیمه ای و درمانی ارائه می دهند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×