» اخبار ایران و جهان » فروش بلیط تقلبی پرواز عتبات عالیات/ مردم مراقب باشند
اخبار ایران و جهان

فروش بلیط تقلبی پرواز عتبات عالیات/ مردم مراقب باشند

آبان 27, 1395 007

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به عرضه بلیط تقلبی پرواز عتبات عالیات توسط عده‌ای سودجو گفت: برای این بلیط‌ها نه پروازی وجود دارد نه صندلی، لذا از زائران عتبات عالیات می‌خواهیم مراقب این کلاهبرداری باشند.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا جعفرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخیراً گزارش‌های مردمی مبنی بر تبلیغات فروش بلیط از مبادی غیرمجاز دریافت شده که براساس آن متأسفانه برخی افراد سودجو از تقاضای بالای مردم برای پرواز عتبات عالیات در ایام اربعین سوءاستفاده و اقدام به فروش بلیط تقلبی به زائران می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که برای این بلیط نه پروازی وجود دارد نه صندلی لذا از مردم می‌خواهیم به هشدار سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه توجه کرده و برای تهیه بلیط به دفاتر دارای مجوز سازمان هواپیمایی که در سایت CAO.ir بارگذاری شده مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: مردم باید برای اعتبارسنجی بلیطی که خریداری می‌کنند به سایت همان شرکت هواپیمایی مراجعه کنند و از طریق لینکی که به این امر اختصاص یافته واقعی و غیرواقعی بودن بلیط را متوجه شوند.

وی از متقاضیان سفر به عتبات عالیات خواست در صورت فروش هرگونه بلیط خارج از چارچوب توسط افراد سودجو مراتب را از طریق سایت CAO.ir به دفتر شکایات سازمان هواپیمایی اعلام کنند.

جعفرزاده همچنین شماره تلفن 02161022350 را برای دریافت هرگونه گزارش برای فروش بلیط تقلبی اعلام کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

Anemon Dibafar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×