» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهرستان مبارکه در سرشماری اینترنتی و حضوری در بین شهرستان های برتر استان است
شهرستان مبارکه

شهرستان مبارکه در سرشماری اینترنتی و حضوری در بین شهرستان های برتر استان است

آبان 20, 1395 009

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان به همراه عامری مسئول کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری استان از ستاد سرشماری شهرستان مبارکه بازدید کردند.

در این بازدید لعلی معاون آمار واطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان از همکاری و تلاش عوامل اجرایی ستاد سرشماری شهرستان مبارکه تشکر نمود و افزود: روند اجرائی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این شهرستان چه در مرحله اینترنتی و اکنون نیز در مرحله حضوری بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

وی افزود: شهرستان مبارکه با توجه به جمعیت و تعداد خانوار در بین شهرستان های استان جزء شهرستانهای برتر است که تلاش عوامل اجرایی ستاد سرشماری در شهرستان شایسته تقدیر است.

در ادامه فرماندار مبارکه کسب رتبه بالای شهرستان مبارکه در سرشماری اینترنتی را حاصل تلاش عوامل اجرایی ستاد ،مشارکت مردم فهیم شهرستان و همکاری و تعامل ادارات و ائمه جمعه و جماعات عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی مرحله دوم سرشماری در مبارکه براساس برنامه زمانبندی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و امیدواریم با تداوم مشارکت و همکاری خوب مردم، کار ثبت اطلاعات و آمارگیری در موعد مقرر بدون هیچ مشکلی به پایان برسد.

وی همچنین ضمن قدردانی از مشارکت حدود ۷۰ درصدی مردم در زمان ثبت نام اینترنتی سرشماری گفت: در مرحله دوم نیز بطور حتم، پاسخ ها و اطلاعات درستی که از سوی شهروندان به ماموران سرشماری ارایه می شود می تواند عامل مهمی برای برنامه ریزی و توسعه شهرستان باشد.

گفتنی است مصاحبه حضوری مأموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا ۲۸ آبان ماه سال جاری ادامه دارد

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×